صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۴۲
  • يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
  • Sunday 07 May 2023
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 12
کد خبر: ۲۷۶۸۲

سرلشکر باقری: امثال طهرانی مقدم در فضای جنگ نرم حضور دارند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بسیج اظهار داشت: اگر امروز به قدرت اول موشکی منطقه بدل شدیم، حاصل تلاش های خستگی ناپذیر شهید طهرانی مقدم است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز و همزمان با هشتمین سالروز شهادت شهید طهرانی مقدم از نمایشگاه دستاوردهای بسیج دیدن کرد.

 

باقری در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بسیج گفت: به ثمر نشستن تلاش‌های جهادی شهید طهرانی مقدم باعث شد ایران به قدرت اول موشکی منطقه بدل شود.

 

رئیس ستاد نیروهای مسلح افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران همانطور که در عرصه جنگ سخت و امور دفاعی به قدرت پایدار رسیده در حوزه جنگ نرم نیز دستاوردهای بزرگی داشته که مهمترین آنها بسط و گسترش تفکر انقلاب اسلامی در ظلم ستیزی و ایستادگی در برابر زورگویان جهان و همچنین افشای چهره واقعی استکبارگران و به خصوص آمریکا است.

 

وی اظهار داشت: آمریکا همانطور که بر حسب ظاهر در فکر تقلیل پایگاه‌های نظامی خود در جهان است، درحقیقت پایگاه‌های فکری خود را هم در میان مردم جهان یکی یکی از دست می‌دهد.

 

سردار باقری تصریح کرد: امثال شهید طهرانی مقدم در فضای جنگ نرم نیز حضور دارند و همانطور که این شهید با اقدامات خود، ایران را به یکی از قدرتهای برتر در حوزه دفاعی و موشکی بدل کرد، در حوزه جنگ نرم نیز مدافعان اندیشه جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان باعث افشای چهره واقعی آمریکا و همراهانش شده و فروپاشی هژمونی آمریکا را سرعت بخشیده‌اند.

 

هشت سال پیش در چنین روزی شهید حسن طهرانی مقدم بر اثر انفجار زاغه مهمات در پادگان مدرس، واقع در شهرستان ملارد، به همراه ۱۶ نفر دیگر از اعضای سپاه پاسداران، به شهادت رسید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: