صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۸:۰۷
  • يکشنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
  • Sunday 28 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 28
کد خبر: ۲۹۱۶۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

میزان یارانه معیشتی پرداخت شده چقدر است؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه از واریز ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان به حساب مشمولین دریافت یارانه معیشتی خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مرحله اول طرح پرداخت یارانه معیشتی دولت شنبه شب این هفته پایان یافت. بر این مبنا تمامی ۶۰ میلیون ایرانی واجد شرایط موفق به دریافت یارانه خود شدند.

 

مرحله سوم پرداخت طرح معیشتی دولت، ساعت 24 ، دوم آذرماه به حساب ۲۰ میلیون نفر دیگر از واجدین شرایط واریز شد و با این حساب، مجموع دریافت کنندگان کمک معیشتی دولت به ۶۰ میلیون نفر رسید. بر این اساس به خانوارهای یک نفره 55 هزار تومان، دونفره 103 هزار تومان، سه نفره 138 هزار تومان، چهار نفره 172 هزار تومان و پنج نفره به بالا 205 هزار تومان یارانه حمایتی جبرانی افزایش قیمت بنزین تعلق گرفت.

 

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز در بدو ورود به بوشهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: کمک حمایتی از ۵۵ هزار تومان تا ۲۰۵ هزار تومان است که تاکنون ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان به مردم پرداخت شده است.

 

او با اشاره به طرح حمایت و یارانه معیشتی، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف شد، شرایط همه کسانی را که متقاضی دریافت یارانه حمایت معیشتی هستند بررسی کرده و با اعلام به سازمان برنامه و بودجه بلافاصله وجوهی که متعلق به آنان است و مشمول دریافت یارانه معیشی می‌شوند ظرف همین ماه و حداکثر تا ماه آینده به صورت دو پرداخت با هم انجام شود.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه، یگیری مصوبات سفر اسفند ۹۷ رئیس جمهور به استان بوشهر را از جمله اهداف سفرش به بوشهر اعلام کرد و افزود: همچنین قرار است در این سفر ۵۰۰ واحد از دو هزار واحد مسکونی که برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد با همکاری مشترک سازمان برنامه و بودجه ساخته شده است واگذار شود.

 

نوبخت ادامه داد: بازدید از راه آهن بوشهر- شیراز، شرکت در نشست شورای برنامه ریزی استان و ستاد اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های سفر به بوشهر است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید رحمانی
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
سلام پدر بنده الان چند ساله یارانه اش قطع شده کشاورزه با وجود بیماری سرطان باید وبالا بودن دارو و درمان باید چکار کنه تورو به امام زمان کمکمان کنید
زهرامحمدی
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
چندبار رفتم سامانه،کدملی زدم،ولی پیامی نیومده،کدرهگیری هم ندادن
ناشناس
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
اگردولت راست میگه سامانه ای بگذاره راحتر ثبت اعتراض کنیم دوروزبایدثبت کنم حسابهایم راچک کن نمیشه
ناشناس
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
اگردولت راست میگه سامانه ای بگذاره راحتر ثبت اعتراض کنیم دوروزبایدثبت کنم حسابهایم راچک کن نمیشه
مسعود حاتمی
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
برای بنده بسته معیشتی نریخته اند