صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۹:۱۹
  • سه‌شنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
  • Tuesday 30 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۳ - ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 01
کد خبر: ۲۹۴۹۴

«پیشگیری از وقوع جرم» مهم‌ترین اولویت برای رسیدن به اهداف قضایی است

دادستان شهرستان ری گفت: برای «پیشگیری از وقوع جرم» ابتدا باید تحقیق کنیم که به واسطه کم کاری کدام نهاد جرم اتفاق افتاده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ غلامرضا نوفرستی دادستان جدید شهرستان ری در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری اظهار کرد: بزرگترین افتخار بنده خدمت در سمت‌های دادیاری، بازپرسی، ریاست شعبه خانواده و معاونت قضایی دادگستری است.

 

وی گفت: ری یک شهر استراتژیک و چهارمین شهر مذهبی ایران است که بیش از دو هزار و 800 شهید و 6هزار جانباز دارد و یکی از شش شهر کشورمان است که جرقه‌های انقلاب اسلامی در آن زده شد.

 

دادستان شهرستان ری با تاکید بر استقرار فرماندهی انتظامی در این شهر تصریح کرد: وجود ۵ زندان و میزان قابل توجه پرونده‌های قضایی لزوم فرماندهی انتظامی در ری را ایجاد می‌کند زیرا با سرکلانتری نمی‌شود به همه مسائل و مشکلات رسیدگی کرد.

 

نوفرستی در ادامه به بیان اولویت برنامه‌های خود پرداخت و گفت: «پیشگیری از وقوع جرم» مهمترین سرفصل ما در کارها خواهد بود چنانکه مقام معظم رهبری نیز نسبت به این امر تاکید دارند لذا برای این کار ابتدا باید ببینیم کدام نهاد کم کاری کرده که جرم اتفاق افتاده است.

 

وی با اشاره به اینکه ری در بین معضلات تهران احاطه شده است، خاطرنشان کرد: بایستی با کارهای کارشناسی به سمتی حرکت کنیم که مشکلات را به صفر برسانیم و هدف ما از پیشبرد این کارها جلب رضایت مردم است.

 

منبع: فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: