صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 04
کد خبر: ۲۹۸۲۰

حناچی: بو‌ی نامطبوع تهران زیان‌آور نیست!

شهردار تهران بدون اطلاع رسانی پیرامون ریشه ی بوی نامطبوع اخیری که در تهران منتشر شده اظهار داشت: درباره عاملی که نشان دهد بو‌ی نامطبوع تهران زیان‌آور باشد، چیزی بدست نیامده است!

به گزارش راهبرد معاصر؛ چند روزی است بوی نامطبوعی که مشابه آن سال گذشته تهرانی ها را آزرده خاطر کرده بود در برخی نقاط شهر قابل استشمام بود. در این میان مسئولین شهری و دولتی همچون دفعه ی پیشین ضمن ابراز بی اطلاعی، تلاش نمودند توپ را به زمین یکدیگر بیاندازند.

 

در این میان پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه هیأت دولت درباره منشأ بوی نامطبوع تهران گفت: دومین بار است که این بو در تهران احساس شده است. وی گفت: تمامی عوامل موثر را باید بررسی کنیم. همکارانم در تلاش هستند ادله این بو‌ را کشف کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: درباره عاملی که نشان دهد این بو‌ زیان‌آور باشد چیزی بدست نیامده اما همکاران در تلاش هستند منشأ آن را پیدا کنند.

 

شهردار تهران در ادامه اظهار داشت: چند فرضیه در مورد آن وجود دارد و باید عوامل موثر در آن را مانند جهت باد و آلاینده های شهر تهران مورد توجه قرار داد.

 

وی با بیان اینکه هر کدام از فرضیه ها ادله ای برای خود دارد که هنوز قطعی نشده است و نیاز به بررسی دارد، ادامه داد: اینکه منشأ این بوی نامطبوع کجا بوده هنوز در دست بررسی است.

 

شهردار تهران در رابطه با طرح مربوط به معاونت حمل و نقل، گفت: بحث واگن‌ها و اتوبوس بحث جدیدی نیست و از جمله اقداماتی است که برای مقابله با آلودگی هوا پیش‌بینی شده است و شامل تعداد اتوبوس‌ها و تامین کسری بودجه مترو تهران و مجموع این‌ها می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: