صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۴:۳۳
  • سه‌شنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
  • Tuesday 23 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 09
کد خبر: ۳۰۲۹۱

سردار اشتری: در حوادث اخیر غافلگیر نشدیم

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آمادگی صددرصدی نیروهای تحت امرش اظهار داشت: در حوادث اخیر آشوبگران به دنبال تخریب بودند اما نیروی انتظامی غافلگیر نشد و با آمادگی کامل در تمامی صحنه ها حضور یافت و غائله را ختم کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، از صبح امروز و با سخنان سرتیپ اشتی فرماندهی نیروی انتظامی کار خود را آغاز کرد. بررسی تحولات معطوف به اغتشاشات اخیر و نقش کم نظیر نیروی انتظامی در برخورد با اشرار و ایجاد آرامش در جامعهٰ بخش عمده اظهارات سردار اشتری را به خود اختصاص داد.

 

سردار حسین اشتری در گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا افزود: مأموران خدوم نیروی انتظامی با هوشیاری و اقتدار از جان و مال مردم محافظت کرده و با تقدیم شهید و مجروح به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کردند.

 

وی ادامه داد: هجمه به محور مقاومت و سوءاستفاده از مطالبات انباشته شده مردم در عراق و لبنان و در ادامه آن در ایران توطئه برنامه ریزی شده استکبار جهانی با محوریت عبری عربی آمریکایی است. اما در ایران به واسطه نعمت وجود رهبر حکیم و فرزانه و حمایت همه جانبه و حضور حماسی مردم در صحنه، این توطئه ها خنثی شد.

 

سردار اشتری با اشاره به ضرورت حفظ آمادگی و هوشیاری واحدهای انتظامی گفت: در حوادث اخیر آشوبگران به دنبال تخریب بودند اما نیروی انتظامی غافلگیر نشد و با آمادگی صد درصدی در تمامی صحنه ها حضور یافت و غائله را ختم کرد.

 

این مقام ارشد انتظامی افزود: امیدواریم دولت و مجلس به ویژه در آستانه تنظیم بودجه سال آینده، توجه بیشتری به معیشت و افزایش قدرت خرید مردم داشته باشند و از فشار وارده بر اقشار آسیب پذیر بکاهند.

 

سردار اشتری تصریح کرد: دشمن همچنان در صدد موج سواری بر شرایط اقتصادی و فشار معیشتی جامعه است و آشوبگران و اشرار از هر اعتراض صنفی و اقتصادی مردم سوء استفاده کرده و اعتراضات را به خشونت کشانده و از مسیر قانونی خارج می کنند و این در حالی است که نیروی انتظامی آمادگی کامل برای اجرای مأموریت های خود را دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: