صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 16
کد خبر: ۳۰۹۷۶

محسن هاشمی: شهرداری اقدامی درخصوص منشأ بوی نامطبوع تهران انجام نداده‌ است

رئیس شورای شهر تهران در انتقادی از مدیریت بحران شهرداری تهران نوشت: مریت بحران شهرداری تهران با این همه دفتر و دستک و امکانات وسیعی که دارد هنوز اقدامی درخصوص منشأ بوی نامطبوع تهران انجام نداده‌اند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ هیچگاه منشاء دقیق این بو اعلام نشد و این موضوع مسکوت ماند تا اینکه در ۱۰ آذرماه دوباره بوی مرموز بخش‌هایی از پایتخت را فرا گرفت و باعث شد که پرونده بوی نامطبوع پایتخت مجدد گشوده و گمانه‌زنی‌ها و اقداماتی درباره شناسایی منشاء آن آغاز شود از جمله اینکه دو سازمان مدیریت بحران و آتش‌نشانی ماموریت یافتند منشأ بوی نامطبوع را پیدا کنند.

 

منشاء این بو چه تغییر وزش باد باشد و چه عدم لایروبی فاضلاب‌ و هر فرضیه دیگر، شایسته است دستگاه‌های ذیربط چرایی نشت و پراکندگی آن را در منطقه مختلف تهران در اسرع وقت شناسایی و برطرف کنند زیرا علاوه بر اینکه تحمل این بوی نامطبوع ناممکن است، نگرانی‌هایی هم از نظر بهداشت و سلامتی در میان شهروندان ایجاد می‌کند.

 

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در توئیتی از مدیریت بحران به دلیل عدم رسیدگی به بوی نامطبوع در تهران انتقاد کرد و نوشت: "مدیریت بحران شهرداری تهران با این همه دفتر و دستک و امکانات وسیعی که دارد هنوز اقدامی درخصوص منشأ بوی نامطبوع تهران انجام نداده‌اند. بحران که همیشه سیل و زلزله نیست و باید شهرداری به‌موضوع جدی‌تر رسیدگی کند. از مدیریت بحران می‌خواهم سریع‌تر در این مورد جلسه گذاشته و تعیین تکلیف کند".

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: