صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۰۰
  • سه‌شنبه ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
  • Tuesday 30 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۰۷ دی ۱۳۹۸ - 2019 December 28
کد خبر: ۳۱۹۹۱

صادق زیباکلام: اصلاحات در مجلس دهم کارنامه ضعیفی ارائه کرد

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: با توجه به اینکه اصلاح‌طلبان بسیار مورد سرزنش و انتقاد بدنه اجتماعی‌شان هستند، حتی اگر در انتخابات رد صلاحیت نشوند و چهره‌های شاخص این جریان در انتخابات شرکت کنند هیچ امیدی به پیروزی آن‌ها وجود ندارد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ صادق زیباکلام تصریح کرد: با توجه به عملکرد اصلاح‌طلبان در مجلس دهم، هیچ امیدی برای موفقیت آن‌ها در انتخابات مجلس آینده وجود ندارد.

 

او با بیان اینکه هیچ مشارکتی در انتخابات نخواهد داشت، گفت: با توجه به اینکه اصلاح‌طلبان بسیار مورد سرزنش و انتقاد بدنه اجتماعی‌شان هستند، حتی اگر در انتخابات رد صلاحیت نشوند و چهره‌های شاخص این جریان در انتخابات شرکت کنند هیچ امیدی به پیروزی آن‌ها وجود ندارد.

 

زیباکلام خاطرنشان کرد: کارنامه ضعیف اصلاح‌طلبان در مجلس دهم در راستای تحقق مطالبات مردم و توجه به دغدغه‌های آن‌ها بستر نامناسبی را در جهت اعتماد مجدد مردم به آن‌ها فراهم کرده است.

 

فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: اصلاح‌طلبان در وضعیت فعلی هیچ شانسی برای کسب موفقیت در انتخابات مجلس ندارند از این رو در این زمینه و بستر بدون شک شرایط برای پیروزی رقبای دیرینه آن‌ها یعنی اصولگرایان فراهم است.

 

وی گفت: بدون شک مجلس آینده متعلق به نمایندگان اصولگرا است و تنها تعداد اندک شماری از اصلاح‌طلبان در قوه مقننه آینده حضور خواهند داشت که این اقلیت ناچیز به طور حتم فرصت و مجالی برای عرض اندام در مقابل رقبای خود پیدا نخواهند کرد.

 

منبع: تابناک

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: