صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۲:۲۰
  • چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 14 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 February 22
کد خبر: ۳۶۵۸۷
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

آزمون رتبه‌بندی معلمان دوباره تکرار می‌شود؟

معاون وزارت آموزش‌وپرورش در واکنش به اعتراض معلمان نسبت به آزمون رتبه‌بندی و قطع‌شدن سامانه حین آزمون، از تکرار آزمون خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی الهیار ترکمن  در پاسخ به اعتراض معلمان نسبت به آزمون رتبه‌بندی و اینکه طبق گفته آن‌ها هنگام آزمون سایت به دلیل مشکلات فنی قطع شد بنابراین نتوانستند آزمون را به انتها برسانند، اظهار کرد: در آزمون رتبه‌بندی که به تازگی برگزار شد مشکلات فنی سایت تأیید نشد، در استان‌های مختلف به صورت موردی وضعیت سایت را چک کردیم و مشخص شد برای هر فرد شرکت‌کننده در آزمون، در انتها کارنامه صادر شده است.

 

وی افزود: برای دسترسی بهتر فرهنگیان به جایگاه واقعی خود در رتبه‌بندی تصمیم بر آن شد تا یکبار دیگر آزمون برای رتبه‌های ۲ تا ۵ تکرار شود.

 

آزمون رتبه‌بندی دوباره تکرار می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که فرهنگیان می‌گویند چرا باید برای ارتقای رتبه در آزمون شرکت کنند آیا فرایند سازمان‌های دیگر نیز بدین صورت است، گفت:ما طبق قانون مجاز به حذف آزمون نیستیم و داریم از رتبه‌بندی حرفه‌ای سخن می‌گوییم و صرفاً افزایش حقوق مدنظر نیست، اما این فرصت را برای فرهنگیان فراهم کردیم تا یکبار دیگر اواسط این هفته "۵ اسفند" آزمون تکرار شود.

 

وی ادامه داد: برگزاری آزمون اجتناب‌ناپذیر است، از تمام فرهنگیان می‌خواهم تلاش کنند تا در آزمون مجدد حداقل نمره قبولی که ۵۰ درصد است را کسب کنند.

 

رتبه‌بندی را افزایش حقوق نبینید

الهیار با اشاره به اینکه سوالات آزمون چندان دشوار نیست، متذکر شد: برای گرفتن هر آزمونی باید بودجه‌بندی انجام شود یعنی سوالات آسان، متوسط و سخت وجود داشته باشد و در طراحی سوالات آزمون رتبه‌بندی نیز این سطوح رعایت شده است.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش وپرورش در پاسخ به این پرسش که پیش از این بار‌ها مسئولان این وزارتخانه از افزایش میانگین ۴۰۰ هزار تومانی حقوق تمام معلمان خبر دادند، اما الان در عرصه اجرا اینگونه نیست و افزایش حقوق مشروط به قبولی در آزمون شده است و افرادی که در آزمون قبول نشوند از این افزایش حقوق محروم می‌شوند، گفت: هم‌اکنون آئین نامه رتبه‌بندی مصوب شده است و نمی‌توان براساس نظرات شخصی درباره آن صحبت کرد، آئین‌نامه ملاک کار است و باید براساس مفاد آن عمل کنیم برهمین اساس فرهنگیان رتبه‌بندی را افزایش حقوق نبینند.

 

به گزارش تسنیم، با برگزاری آزمون رتبه‌بندی معلمان در هفته‌های گذشته، تعداد زیادی از آن‌ها از مشکلات فنی سایت و قطع شدن آن حین آزمون و پاسخگویی به سوالات خبر می‌دهند که همین موضوع مانع از پاسخگویی به تمام سوالات و در نهایت رد شدن آن‌ها در آزمون رتبه‌بندی شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رقیه بنی انسان
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
لطفا آزمون رتبه بندی مزحله اول را دوباره تکرار کنید
ستار
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
سلام. واقعا مرغ پخته هم از این کارههای شما به خنده میفته.
برای دادن حق و حقوق قانوی معلم که بعد از طی شدن سنوات و ضمن خدمت و ارزشیابی 3 سال قبلش این دیگه چه صیغه کلاهبرداری و تف کردن به شعور معلمه.؟؟ راستی برای اختلاسهای هزار میلیاردی و مدارک حعلی مسولان هم اینچنین نگران هستید اقایان مسوول؟؟ خدا ازتون نگذره که اینچنین معلمان را خوار وخفیف میکنید که برای رتبه ای که حقشونه باید بازیچه دست شما بشن.
ناشناس
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
ازمون خیلی سخت تعداد سوالات زیاد و وقت کم بود لطفا رسیدگی شود و نمره قبولی برای رتبه ۵ خیلی زیاد کمتر شود باتشکر .
ناشناس
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
با عرض سلام
به نظر من این عادلانه نیست قبلا همه ی فرهنگیان بدون. ازمون رتبه تعلق می گرفت الان یه فرهنگی با سوابق بالا برای رتبه ی خودش ازمون بدهد
زیبا امیدوار
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
سلام،واقعا خیلی بی انصافیه که نمره 80 رو برای رتبه 5 گذاشتن ،من در آزمون شرکت کردم و نمره 72.5 گرفتم ،چند روزه در گیر مطالعه این آزمون هستم و این هم نتیجه اش شده ،خونه و زندگی و بچه رو گذاشتم کنار،چشمام به شدت میسوزه،واقعا ملاک این نمره رو کی تعیین میکنه تو کجای دنیا دیدین
که نمره قبولی 80 از 100 باشه،خدا بین ما و شما قضاوت کنه
دیگه مگه حق خوری و حق کشی ازین واضح ترم داریم؟؟؟!!!!!!!!!
شهناز
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
آیای افرادی که در گذشته بر حقوق آنان اضاف میشد چنین آزمونی را میدادن,
میناژاله
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
اگر ۵۰ درصدنمره رابگیرند قبول اند پس چرا به ادارات منطق بخشنامه نشده .خداخیرتون ندهد کسانی که بالانشسته اید وریاست میکنید.
جهانپناه
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
آزمون خوبی نیست. محتوا زیاد وقت کم. ومشکلات زیاد. درصد قبولی را زیاد گذاشتن. باید حداکثر 50را قبول کنند
ناشناس
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
ازمون بسیار بد محتوا. دوباره تغییر کرده بود اطلاع رسانی نشد وسایت چندین بار موقع امتحان پرید ودوباره از اول باید شروع میکردیم ضمن اینکه وقت تلف میشد
ناشناس
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
سلام من در آزمون رتبه بندی معلمان شرکت داشتم در حین انجام آزمون اینترنت قطع شد و نتوانستم دوباره در آزمون شرکت کنم چون نوشته بود شما قبلا وارد شدید تکلیف من چیست؟
محسن
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
با 67.5 مردود شدم. فقط یک سوال دیگه میشد 70. زمان کم. محتوا زیاد. نمره ی قبولی بالای 70
کورش
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
آزمون بسیار بدی بود واقعا متاسفام برای این ارزشیابی که با یه ازمون حقوق و سابقه یه معلم زیر سوال بره
سعید
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
لطفا بخش نامه قبولی حداقل نمره 50٪ را به مناطق بفرستید باتشکر
امرالله سالاری
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
اگر ازمون ۵۰ درصد است چرا مرحله قبل که ما ۵۲درصد زده بودیم قبول نشدیم خواشمند است پیگیری نمایید
احمدی
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
چرا با وجود کسب نزدیک به 60 درصد باز نوشته باید به اموزش مراجعه شود یعنی باز امتحان مجدد . چه باید کرد ؟؟ ممنون الان نوشته 50درصد جواب دهید قبول است.
مجتبی سوری
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
پس رتبه بندی باز نشستگان نود هشت چی شد