صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 03
کد خبر: ۳۷۴۴۱
تعداد نظرات: ۷ نظر

درخواست کمک رئیس نظام پزشکی کاشان از روحانیون برای کرونا

بیماران کرونایی که این روزها بیشترین استرس را دارند مورد توجه رئیس نظام پزشکی کاشان قرار گرفته و موجب شدند تا رئیس نظام پزشکی کاشان از روحانیون برای کرونا درخواست کمک کند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ درخواست کمک رئیس نظام پزشکی کاشان از روحانیون برای کرونا خبری بود که امروز منتشر شد و رئیس نظام پزشکی کاشان طی نامه ای از روحانیون خواست برای کاهش استرس پرسنل درمانی و بیماران در کنار آنها حضور پیدا کنند.

 

 

دکتر مژگان صحت، رئیس نظام پزشکی کاشان، در نامه‌های جداگانه ای از آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان؛ دکتر مروجی، رئیس دانشگاه علوم پرشکی کاشان و همچنین دکتر ظفرقندی رئیس سازمان نظام پزشکی کشور درخواست کرد تا روحانیان برای کمک به بیماران و کاهش استرس پرسنل درمانی، به صورت تمام وقت در بخش های تنفسی مراکز درمانی شهرستان کاشان حضور داشته باشند.

 

متن نامه های ارسالی به این شرح است:

با سلام و احترام

برای اپیدمی پیش آمده خواهشمند است در صورت صلاحدید دستور فرمایید، با توجه به استرس بالای بیماران تنفسی و تأثیر مثبت ایجاد آرامش در سیر درمان بیماران با توجه به تراکم بخش ها و حجم کاری پرسنل درمانی، جهت کمک به این بیماران و همین طور کاهش استرس پرسنل درمانی در هر بخش تنفسی، یک روحانی به صورت تمام وقت حضور داشته باشد تا همچون همیشه، روحانیون در سخت ترین شرایط، همراه مردم رنج کشیده ایران باشند.

 

مسلماً گان و وسایل حفاظت شخصی همچون پرسنل در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت و مطمئنا در اجر اخروی پرستاری از بیمار شریک خواهند بود.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علیرضا
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
خوب پاسخ نماینده ولی فقیه رو هم منتشر میکردین. آیا عنلی شده ؟
ناشناس
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
این بیماری خطرناک و بشدت مسری هستش. بنظر میاد اینکار هیچ ضرورتی و مزیتی ندارد
بهار
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
پیشنهاد خوبیه. عملا یه حرکتی از روحانیون ببینیم. تا حالا بیشتر حرف شنیدیم.
پاسخ ها
وا
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
رحانیون همه جا بودن, جنگ, سیل, زلزله, محرومیت زدایی و....حالا یه بار کار افتاده دست نظام پزشکی که البته الان هم اگه روحانیون و سپاه نبودن تا حالا نصف مردم مرده بودن!!!! شما بهتره وظایف خودتو انجام بدی و به فکر نقشه های شیطانی نباشی شبطان خودش کارشو بلده!!!
ناشناس
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
با سلام.خدارا به امام حسین اش قسم بدهید که این بلا با زیارت عاشورا دفع شود زیارت عاشورا بردارید هر کجا هستید بخوانید بیمه سلامتی شما حسین شماست فراموش نکنید لطفا اطلاع رسانی کنید.درسخت ترین شرایط این زیارت عاشورا بیمه کرده من ضمانتش میکنم.لطفا اطلاع رسانی شود ناشناس با تشکر.
پاسخ ها
ناشناس
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
چیز تلاوت نکن خانوم یا آقای چیز. زیارت عاشورا ربطش به کرونا چیه این مزخرفات چیه. به جای این حرفا به اون برادرانت بگو دست از حماقت بردارن برا چی پاشدن رفتن حرم دربها رو شکوندن وارد حرمها شدن
حسین
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
اینم خوبه