صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۴:۳۴
  • چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 14 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۶ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 22
کد خبر: ۳۸۷۹۵

تعیین تکلیف حداقل حقوق دانشجومعلمان در سال ۹۹

مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف حقوق دانشجومعلمان در سال ۹۹ توضیح داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سال گذشته بود که افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان دولت برای دانشجومعلمان جنجال بسیاری به پا کرد و بعد از تایید و تکذیب‌های بسیار و پیگیری‌های رسانه‌ای و بهارستانی‌ها در نهایت به ثمر رسید.

 

برای سال ۹۹ هم آنطور که مجلس تصویب و شورای نگهبان تایید کرده است حداقل حقوق کارمندان دولت باید ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باشد و این مبلغ برای تمام گروه‌های کارمندان دولت لحاظ می‌شود.

 

با توجه به شرایط سال گذشته درباره تعیین تکلیف حقوق دانشجومعلمان، یار محمد حسین‌بر مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی آموزش و پرورش به خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گفت: هر مبلغی که برای سایر کارمند‌ها به عنوان حقوق در نظر گرفته شود و به ما هم آن را ابلاغ کنند برای دانشجومعلمان اعمال می‌کنیم.

 

او ادامه داد: هیچ محدودیتی برای اعمال حداقل حقوق کارمندان برای دانشجومعلمان وجود ندارد چراکه آن‌ها هم جزو کارمندان دولت محسوب می‌شوند.

 

مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی آموزش و پرورش با اشاره به شرایط سال گذشته برای اعمال افزایش حقوق اظهار کرد: به عنوان یک دستگاه اجرایی برای اعمال این افزایش نیاز به مجوز‌های قانونی سازمان اداری استخدامی یا برنامه و بودجه داشتیم که اکنون این مجوز را داریم و هیچگونه مشکلی بابت پرداخت وجود ندارد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: