صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۱۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 24
کد خبر: ۴۱۲۲۱

مردم از غذای خانگی استفاده کنند

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان نظارت‌های بهداشتی با قوت بیشتری درتهران اعمال خواهد شد، گفت: خرید نکردن از دست فروش‌ها، پرهیز از حضور در اماکن پرتردد و از همه مهم‌تر تهیه یک وعده غذایی ساده و سالم در منزل، قطعا راه حل بهتری برای کنترل کرونا خواهد بود.

به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا زالی‌ فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: بدون تردید ازدحام و شلوغی در سطح شهر می تواند عاملی برای گسترش شیوع کرونا باشد.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های اغذیه فروشی‌ها در ماه مبارک رمضان، افزود: در ماه مبارک رمضان فعالیت‌های افطار تا سحر اغذیه فروشی ها می‌تواند کانون اصلی اشاعه ویروس کووید ۱۹ باشد.

 

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران خاطرنشان کرد: ترددهای غیرضروری در خیابان‌های شلوغ و پرتراکم شهر تهران نشان می دهد که برخی از مرم بیماری کرونا و خطرات آن را هنوز جدی نگرفته‌اند.

 

زالی با تأکید بر اینکه در اپیدمی گسترده ای نظیر کرونا باید از حضور در فضاهای شلوغ اجتناب کرد، توضیح داد: خرید نکردن از دستفروش‌ها، پرهیز از حضور در امکان پرتردد و شلوغ و از همه مهم‌تر تهیه یک وعده غذایی ساده و سالم در منزل، قطعا راه حل بهتری برای کنترل ویروس کووید ۱۹ خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان نظارت های بهداشتی با قوت یشتری از سوی معاونت های بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی سطح تهران اعمال خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: