صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 10
کد خبر: ۴۲۵۲۵

آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۴ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۹۷۴ نفر در جهان به کرونا

طبق آخرین آمر جهانی تاکنون ۴ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۹۷۴ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا با افزایش ۲۵ هزار و ۲۱۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته به مجموع یک میلیون و ۳۴۷ هزار مبتلا رسید.

به گزارش راهبرد معاصر، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۴ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۹۷۴ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲۸۰ هزار و ۴۵۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون یک‌میلیون و ۴۴۱ هزار و ۸۶۶ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

 

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۵ هزار و ۲۱۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۳۴۷ هزار و ۳۰۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۸۰ هزار و ۳۷ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

 

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش ۲ هزار و ۶۶۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۶۲ هزار و ۷۸۳ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲۶ هزار و ۴۷۸ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

 

کشور ایتالیا به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش یک هزار و ۸۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱۸ هزار و ۲۶۸ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۳۰ هزار و ۳۹۵ ایتالیایی جان خود را از دست داده‌اند.

 

کشور‌های انگلیس، روسیه، فرانسه، آلمان و برزیل نیز به ترتیب با ۲۱۵ هزار و ۲۶۰، ۱۹۸ هزار و ۶۹۶، ۱۷۶ هزار و ۶۵۸، ۱۷۱ هزار و ۳۲۴ و ۱۵۶ هزار و ۶۱ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

 

 

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، اسپانیا و آلمان به ترتیب با ۲۳۸ هزار و ۷۸، ۱۷۳ هزار و ۱۵۷ و ۱۴۳ هزار و ۳۰۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند./ تسنیم

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: