صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 29
کد خبر: ۴۴۰۶۸

اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در خردادماه

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در خردادماه و تصویب آن در هیات دولت خبر داد و اعلام کرد که افزایش حقوق بازنشستگان در واریزی ماه خرداد اعمال خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به ضرورت تصویب افزایش حقوق بازنشستگان در هیات دولت، گفت: افزایش حقوق بازنشستگان بعد از تصویب هیات دولت در واریزی ماه خرداد اعمال خواهد شد.

 

مصطفی سالاری در نشست با نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در سالن اجتماعات اداره کل تامین اجتماعی اصفهان افزود: هدفگذاری سازمان در حوزه بازنشستگان در سال ۹۹ متناسب سازی حقوق مستمری ‌بگیران است.

 

سالاری با بیان اینکه همواره پیگیر مسائل و مشکلات کارگران، کارفرمایان و مستمری‌ بگیران هستیم، یادآور شد: لایحه سه جانبه‌گرایی با همراهی کانون‌ها و تشکل‌های مربوطه در دی ‌ماه آماده شد و مقدمات مطرح شدن در مجلس فراهم شده ولی با توجه به شیوع بیماری کرونا و تغییر مجلس هنوز به صحن مجلس شورای اسلامی نرسیده است.

 

وی خاطرنشان کرد: سه گروه شاغلین، بازنشستگان و بازماندگان بازنشستگان در استان اصفهان جمعیت انبوهی را شامل می‌شود و این ضرورت دارد در خصوص خانواده تامین اجتماعی تصمیمات ویژه گرفته شود.

 

نظر شما