صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳:۳۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 10
کد خبر: ۴۵۵۰۱

پول فروش سهام عدالت چه شده است؟

بانک‌ها ‌ارقام متفاوتی را به عنوان پول فروش سهام عدالت برای متقاضیان واریز کرده‌اند و همین مساله انتقادهای زیادی به دنبال داشته است.

به گزارش راهبرد معاصر، بانک‌ها ‌پول فروش سهام عدالت را با ارقام متفاوت واریز کرده‌اند و این موضوع برای بسیاری از مخاطبان پرسش برانگیز شده است. همچنین تعداد زیادی از مخاطبان پرسیده‌اند که چرا وجه حاصل از فروش سهام عدالت‌شان واریز نمی‌شود که البته حسین فهیمی، سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت در این‌باره گفته است که بانک‌ها با سنجش شرایط بازار سهام مشتریان را می‌فروشند تا باعث ضرر و زیان آنها نشوند.

 

به نظر می رسد علت تفاوت مبلغ وجه واریز شده هم همین فروش سهام عدالت با نرخ‌های متفاوت و به روز بازار سرمایه باشد.

 

در ادامه تعدادی از این نظرات را می‌بینید:«برا من بدبخت خــدا زده که سهام یک میلیونی داشتم بانک ششصد تومن واریز کـرده واقعا این انصافه؟»

 

«سهام من یک میلیون تومان است که تو سایت ۱۹ میلیون ارزش زده بعد بانک کشاورزی امروز ۶۵۰ هزار برام ریخته لطفا پیگیری کنید جریان چیه؟ »

 

«سلام بانک ملی برای من سهام ۵۳۲۰۰۰ تومانی بوده ارزشش ۸میلیونی بوده اما برای من ۱۲۰۰۰۰۰ تومان واریز کرده نصف پول فروش سهام رو برای خودشون برداشتند»

 

«بانک ششم فروش سهام عدالت پر کردیم امروز هرچی تماس می‌گیرم با شعبه و دفتر مرکزی جوری جواب نمی‌دن انگار ما بدهکاریم بهشون»

 

«تجارت نیوز همین الان یکیو بفرستین یا زنگ بزنین بگین چرا ۳۴۰تومن واس سهام ۵۰۰ فرستادن تورو خدا دلیلشو بپرسین لطفا»

 

«سهام من یک میلیون تومان است که ارزشش را ۲۰ میلیون تومان زدن اما بانک فقط ۳۵۰ هزار تومان واریز کرده. مگه می‌شه؟ مگه داریم؟ ریاضی بلد نیستن ۳۰ درصد ۲۰ تومن چقدر می‌شه؟»

 

منبع: تجارت نیوز

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: