صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۲:۱۱
  • چهارشنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 31 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 11
کد خبر: ۴۵۵۹
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

پرداخت مطالبات فرهنگیان تا پایان امسال

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از پرداخت ۹۵ درصد از مطالبات فرهنگیان تا پایان سال 97 خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در واکنش به درخواست‌های تعدادی از مخاطبان مبنی بر اینکه «مطالبات همکاران حق التدریس رسمی آموزش و پرورش هنوز پرداخت نشده است» و «معوقات فرهنگیان را پرداخت کنید» اظهار کرد: تمام مطالبات آموزش و پرورش شامل مطالبات نیروهای خدماتی، پیمانی، رسمی و حق‌التدریس که از سال ۹۶ باقی مانده بود را احصاء کردیم، ضمن اینکه تخصیص‌ها هم تا حدودی صادر شده است ولی خزانه به خاطر مشکلات نقدینگی که دارد، هنوز نتوانسته است به ما پرداخت کند.

وی ادامه داد: در بهمن‌ماه چون مصادف با پرداخت عیدی است، کمی از لحاظ نقدینگی شرایط خزانه خاص است، ولی پیگیر هستیم که در اسرع وقت بتوانیم این مطالبات را پرداخت کنیم.

الهیار ترکمن تصریح کرد: تا قبل از پایان امسال تلاش می‌کنیم بخش مهمی از مطالبات که حدود ۹۵ درصد آن می‌شود را بتوانیم تسویه کنیم.

وی با بیان اینکه در این تسویه کل مطالبات فرهنگیان ۹۶ قطعاً پرداخت خواهد شد، گفت: ابتدا تمام مطالبات سال ۹۶ پرداخت می‌شود و یک بخش کوچکی از مطالبات سال ۹۷ فرهنگیان می‌ماند که از سال ۹۷ به ۹۸ منتقل خواهد شد که ان شاءالله پیگیری می‌کنیم که بتوانیم آن را نیز پرداخت کنیم.

فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
یک مشت غربزده لیبرال درغگودرراس آموزش وپرورش با وعده های توخالی مکرردرمکرر علیه فرهنگیان جنگ اعصاب راه انداخته اند
123
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
به جای درس چوپاندروغ گو باید اسم وزیر آموزش و پرورش را نوشت
123
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
شما آقای الهیار، شرف نداری چرا اینقدر دروغ می گویی مگر این میز چقدر ارزش دارد پس کو طلب قبل از عید معلمان ای بی ....
فرهاد
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
دولت دروغ وریا
ناشناس
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
دروغگو های پست و کثیف
111
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
شما مسئولین آموزش و پرورش به دروغ کفتن عادت کرده اید
پاسخ ها
فرهنگی
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
خیلی هم دروغ میگن .
معلم
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
جناب الهیارانشاالله دیگه اینبار کمک هزینه ازدواج معلمان که از ۹۴ پرداخت نشده یادتون نره
سوسن
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
ایسنا: به استناد اظهارات اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه در رابطه با واریز عیدی کارکنان قبل از ۲۲ بهمن، این انتظار ایجاد شده که تا فردا مبلغ یک میلیون تومانی به حساب کارکنان دولت واریز شود.
فرهنگی
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
سلام جناب آقای الهیار، همکاران فرهنگی از سال ۹۶ حق الزحمه امتحانات طلب دارند. که در برخی موارد پارسال عده ای همکاران به خاطر دیرکرد در پرداخت مطالبات، به حوزه تصحیح امتحانات مراجعه نداشتند ( البته وظیفه هم نداشتند) که از سوی جناب نوبخت این کار به گروکشی تعبیر شد. اما آقای الهیار عزیز در هر چند ماه که یک اعتبار از خزانه میگیرید، دیده شده شخص جناب بی جایی به تقدیر و تشکر خاص از آقای نوبخت می پردازند. خواهشمندیم این همه منت سر فرهنگی زحمتکش نگذارید آنهم با رسانه ای کردن اینکه قرار است حق الزحمه شان پس از گذشت چند ماه و گاهی بیش از ۱۲ ماه به آنها به نرخ همان روز ارائه خدمت پرداخت شود. آیا وزارتخانه ها و سازمانهای دیگر هم اینگونه رفتار می کنند. آیا برای گرفتن اعتبار از خزانه آنها هم با شرایط خاص خزانه مواجه می شوند. خواهش می کنم جواب بدهید. بنده خرداد ۹۶ در گرمای خوزستان به حوزه تصحیح اوراق مراجعه کردم و همکاری داشتم اما هنوز حق الزحمه را نگرفته ام. چرا باید آنگونه آقای نوبخت ما را متهم به گروکشی کنند.