صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 23
کد خبر: ۴۷۴۳۶

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز 3 تیر 99 + جدول

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز 3 تیر 99 مشخص شد. بازار سکه، طلا و ارز نخستین روز هفته جاری را با قیمت های جدیدی به پایان برد.

به گزارش راهبرد معاصر، قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز 3 تیر 99 مشخص شد و بازار تهران امروز را هم در حالی به پایان برد که قیمت ها بالا رفتند مانند دلار که به ۲۰,۴۶۰ (بیست هزار و چهارصد و شصت ) تومان رسید.

 

بازار طلا، سکه و ارز ایران امروز هم به مانند روزهای گذشته روند افزایشی قیمت ها را شاهد هستند.

 

امروز هر اونس طلا خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۷۵۷ (یک هزار و هفتصد و پنجاه و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۲۳ ژوئن ۲۰۲۰ - با کاهش به ۱,۷۵۷ (یک هزار و هفتصد و پنجاه و هفت ) دلار رسید.

 

قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۸۴۴,۰۰۰ (هشتصد و چهل و چهار هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۶۷ درصدی داشته است.

 

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۲.۶۸ درصدی، از ۱,۰۹۵,۲۰۰ (یک میلیون و نود و پنج هزار و دویست ) تومان به ۱,۱۲۵,۴۰۰ (یک میلیون و یکصد و بیست و پنج هزار و چهارصد ) تومان رسید.

 

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۱۰۲۰۰۰ تومان افزایش، ۳,۶۵۸,۰۰۰ (سه میلیون و ششصد و پنجاه و هشت هزار) تومان نرخ گذاری شد.

 

امروز قیمت دلار شاهد افزایش ۴ درصدی بوده است، دلار که روز قبل تا ۱۸,۸۰۲ (هجده هزار و هشتصد و دو ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۲۳ ژوئن ۲۰۲۰ - با رشد ۴ درصدی به ۱۹,۵۸۶ (نوزده هزار و پانصد و هشتاد و شش ) تومان رسید.

 

دلار در بازار امروز تهران، به ۲۰,۴۶۰ (بیست هزار و چهارصد و شصت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۳.۷۱ درصدی داشته است.

 

یورو، امروز به ۲۱,۶۸۶ (بیست و یک هزار و ششصد و هشتاد و شش ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۳.۶۵ درصدی داشته است.

 

پوند امروز با افزایش ۳.۸ درصدی، از ۲۴,۶۵۸ (بیست و چهار هزار و ششصد و پنجاه و هشت ) تومان به ۲۵,۶۳۳ (بیست و پنج هزار و ششصد و سی و سه ) تومان رسید.

 

در بازار امروز درام ارمنستان ۴۴ (چهل و چهار ) تومان، درهم امارات ۵,۶۲۵ (پنج هزار و ششصد و بیست و پنج ) تومان، لاری گرجستان ۶,۷۲۸ (شش هزار و هفتصد و بیست و هشت ) تومان، لیر ترکیه ۳,۰۰۸ (سه هزار و هشت ) تومان، دلار کانادا ۱۵,۲۰۳ (پانزده هزار و دویست و سه ) تومان، دلار استرالیا ۱۴,۲۲۱ (چهارده هزار و دویست و بیست و یک ) تومان، فرانک سوئیس ۲۱,۹۱۷ (بیست و یک هزار و نهصد و هفده ) تومان، روبل روسیه ۲۹۹ (دویست و نود و نه ) تومان، بات تایلند ۶۷۰ (ششصد و هفتاد ) تومان و رینگیت مالزی ۴,۸۳۴ (چهار هزار و هشتصد و سی و چهار ) تومان نرخ گذاری شدند.

 

امروز قیمت سکه بهار آزادی مانند روز قبل رشد را تجربه کرد. سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۸,۱۰۰,۰۰۰ (هشت میلیون و یکصد هزار) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۲۳ ژوئن ۲۰۲۰ - با رشد ۳.۵۷ درصدی به ۸,۴۰۰,۰۰۰ (هشت میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید.

 

سکه در بازار امروز تهران، به ۹,۱۰۰,۰۰۰ (نه میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۸.۷۹ درصدی داشته است.

 

سکه امامی، امروز به ۸,۵۵۸,۰۰۰ (هشت میلیون و پانصد و پنجاه و هشت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۴.۵۵ درصدی داشته است.

 

همچنین نیم سکه با افزایش ۵.۲۵ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴,۳۸۰,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد و هشتاد هزار) تومان معامله شد.

 

ربع سکه امروز با افزایش ۷.۲۵ درصدی، از ۲,۳۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد هزار) تومان به ۲,۴۸۰,۰۰۰ (دو میلیون و چهارصد و هشتاد هزار) تومان رسید.

 

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۱,۲۸۰,۰۰۰ (یک میلیون و دویست و هشتاد هزار) تومان قیمت خورد.

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: