صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 27
کد خبر: ۵۲۴۰۵

۶۰ درصد فروش سهام عدالت چقدر می شود؟

۶۰ درصد فروش سهام عدالت بعد از عید غدیر قابل انجام است. حال سوال اینجاست که ارزش 60 درصد سهام عدالت چقدر است؟

به گزارش راهبرد معاصر ۶۰ درصد فروش سهام عدالت به زودی و پس از عید غدیر خم قابل انجام است. بر اساس آیین نامه جدید سهام عدالت کسانی که شیوه مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند بعد از عید غدیر خم می توانند 30 درصد دیگر سهام عدالت خود را بفروشند که در مجموع 60 درصد می شود. حال بسیاری این سوال را مطرح می کنند که ارزش 60 درصد فروش سهام عدالت چقدر است؟

در پایان معاملات روز گذشته ارزش سهام عدالت 1 میلیون تومانی به 38 میلیون و 228 تومان رسید که ارزش 60 درصد آن 22 میلیون و 228 هزار تومان خواهد بود.

همچنین در پایان معملات روز گذشته ارزش سهام عدالت 500 هزار تومانی به 18 میلیون و 764 هزار تومان رسید که ارزش 60  درصد آن 11 میلیون و 258  هزار تومان خواهد بود.

البته ارزش سهام عدالت متغییر است و این ارقام تغییر می کنند.

 

فروش 60 درصد از سهام عدالت

 

رئیس سازمان بورس گفت: کسانی که روش مستقیم را در آزاد سازی سهام عدالت انتخاب کردند می‌توانند بعد از عید غدیرخم علاوه بر ۳۰درصد قبلی، برای ۳۰درصد دیگر و در مجموع ۶۰درصد، حق فروش داشته باشند.

حسن قالیباف اصل افزود: براساس آیین نامه سهام عدالت که امروز نهایی شد و برای ابلاغ به مراجع ذیربط به امضای اعضای شورای عالی بورس رسید، مقرر شد کسانی که روش مستقیم را در آزاد سازی سهام عدالت انتخاب کردند بتوانند بعد از عید غدیرخم علاوه بر ۳۰ درصد قبلی، برای ۳۰ درصد دیگر و در مجموع ۶۰ درصد، حق فروش داشته باشند.

 

رییس سازمان بورس گفت: در روش غیرمستقیم آزاد سازی سهام عدالت که شرکت‌های سرمایه گذاری استانی در آن دخیل هستند، پذیرش این شرکت‌ها از اواسط مرداد در بورس تهران آغاز می‌شود و آن‌ها نیز بعد از عید غدیر می‌توانند در مجموع ۶۰ درصد سهام خود را به فروش برسانند.  

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: