صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۱:۵۲
  • چهارشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 24 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 16
کد خبر: ۵۵۰۷۴

اعتبار 20 هزار میلیاردی بنیاد مستضعفان برای پروژه‌های 90 درصد پیشرفت

نایب‌رئیس مجلس از تفاهم خود با رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: قرار است این بنیاد برای فیزیکی 90 درصد 20 هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص دهد.

به گزارش راهبرد معاصر، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره پیشنهاد رئیس بنیاد مستضعفان در مورد هزینه‌کرد 20 هزار میلیارد تومانی این بنیاد برای پروژه‌های بالای 90 درصد افزود: آقای فتاح معتقد است برای آنکه بتوانیم سرمایه‌های کشور را به سرانجام برسانیم بنیاد مستضعفان حاضر است پروژه‌های بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی را در اختیار گرفته و حداکثر 20 هزار میلیارد تومان در آنها سرمایه‌گذاری کند و در همین راستا می‌تواند با سازمان برنامه و بودجه توافق کرده تا این پروژه‌ها به اتمام برسد که اگر این گونه باشد این اقدام هم برای نظام خوب است و هم برای دولت و کشور و مردم. 

 

نیکزاد خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان با سرمایه‌گذاری 20 هزار میلیارد تومان در پروژه‌های بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی می‌تواند حداقل 200 هزار میلیارد تومان پروژه را به اتمام برساند.

 

وی گفت: این اقدام در حد توافق بین من به عنوان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان است. و انشاالله با آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه با آن موافقت خواهد کرد که در آن صورت کارگروهی تشکیل شده و می‌توانیم در جلسات متعدد موضوع را به نتیجه لازم برسانیم.

 

فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: