صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۰:۵۳
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 06
کد خبر: ۵۷۸۵۰

وضعیت نامشخص کارگران محبوس در معدن هجدک

رئیس اورژانس کرمان گفت: در اثر ریزش معدن زغال سنگ هجدک یک کارگر جان باخت و یک کارگر با وضعیت وخیم به بیمارستان منتقل شد اما از وضعیت باقی افراد محبوس در تونل فعلا اطلاعی در دست نیست.

به گزارش راهبرد معاصر سید محمد صابری با اشاره به ریزش معدن زغال سنگ در هجدک راور طی صبح امروز اظهار کرد: به محض دریافت گزارش این حادثه سه تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

 

وی از جان باختن یک نفر در اثر ریزش تونل معدن زغال سنگ هجدک راور خبر داد و افزود: یک مصدوم هم با وضعیت وخیم به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شده است.

 

رئیس اورژانس کرمان گفت: به دنبال ریزش معدن زغال سنگ در هجدک اورژانس هوایی کرمان برای اعزام به راور به حالت آماده باش در آمده است.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون از وضعیت باقی افراد محبوس در تونل فعلاً اطلاعی در دست نیست، افزود: اورژانس هوایی کرمان آماده باش است تا در صورت لزوم جهت امدادرسانی به راور اعزام شود.

 

ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز صبح معدن زغال سنگ هجدک راور ریزش کرد که منجر به حبس شدن پنج کارگر مشغول به کار در این معدن شد؛ با تلاش نیروهای امدادی دو نفر از آنها از زیر آوار بیرون آورده شدند که متأسفانه یک نفر جان باخت و یک نفر دیگر هم به بیمارستان منتقل شد.

 

همچنان سه نفر از کارگران در معدن حبس هستند و اطلاعی از وضعیت آنها در دست نیست. تلاش برای نجات این سه کارگر توسط نیروهای امدادی ادامه دارد.

 

مهر

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: