صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۲۱
  • سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
  • Tuesday 16 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 14
کد خبر: ۵۸۹۵۲

ارزش صندوق etf دارا یکم امروز دوشنبه 24 شهریور

ارزش صندوق دارا یکم در پایان معاملات امروز دوشنبه 24 شهریور 99 با افزایش 7.27 درصدی همراه شد.

به گزارش راهبرد معاصر ارزش صندوق دارا یکم در پایان معاملات امروز دوشنبه 24 شهریور افزایش 7.27 درصدی را تجربه کرد. البته قیمت پایانی این صندوق افازیش 5.24 درصد را شاهد بود.بر این اساس ارزش هر واحد صندوق دارا یکم به 22 هزار و 271 تومان رسید. بنابراین ارزش 200 واحد صندوق دارا یکم به  4 میلیون و 454 هزار و 200 تومان رسید.

حجم معاملات امروز دارا یکم  39.819 میلین واحد بود و ارزش خالص صندوق یا همان NAV افزایش یافت و به 26 هزار و 239 تومان رسید.

افزایش ارزش صندوق دارا یکم  امروز در حالی بود که شاخص کل بازار بورس با افزایش 1.86 درصدی همراه بود.

 

 

ارزش سهام عدالت و دارایکم در 24 شهریور 99

در پایان معاملات امروز،  ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی به 15 میلیون و 577 هزار تومان رسید. بدین ترتیب ارزش 60 درصد سهام عدالت برای فروش به حدود 9 میلیون و 346 هزار تومان رسید.

 

ارزش دارایکم چقدر شد؟

همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با رشدی 5.24 درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته 22 هزار و 271 تومان معامله شد تا ارزش 200 واحد از اولین ETF دولتی به 4 میلیون و 454 هزار و 200 تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با 7.27 درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل به 22 هزار و 701 تومان افزایش یافت.

 

 

 

نظرات سهامداران دارا یکم درباره معاملات امروز دارا یکم 24 شهریور

 

دوستان فقط یه لحظه برید ببینید صفهای سنگین بانکی ها برا فردارو اگه ما نفروشیم نوسانگیر هم با خودش نوسانگیری میکنه یعنی پولو از این جیبش برمیداره میزاره تو اون یکی جیبش درنتیجه بیخیال میشه و جلوی رشد دارایکم باز میشه باور کنید دولت و مجلس سازمان بورس میخان بورس را بالا نگه دارن مطمن باشید دیگه برنمیگرده یاحق

 

 

 

امروز قدرت خریدار 3برابر فروشنده بوده . فروشنده ضرر خواهد کرد. از سودتون نگذرید

 

با خروج از سقف کانال نزولی در روز 22 شهریور (3 روز پیش)، وارد یک کانال صعودی شده که حجم معاملاتی بالا در 3 روز پیاپی به نثبیت حرکت در کانال کمک کرده.

هرچند هنوز تعداد موج کافی یرای تایید حدود کانال صعودی وجود نداره اما مسیر احتمالی اون با رنگ آبی در نمودار مشخص شده.

در مسیر خود از حمایت EMA (خط قرمز) و فیبوی 0.23 برخورداره اما فردا با مقاومت فیبوی 0.38 مواجه هست که درصورت عبور، به حمایت تبدیل میشه.

این تحلیل به تنهایی نمیتونه ملاک معامله باشه.

 

حتی اگر امروز هم نوسانگیران سودی نصیبشان شد اما قطعا از قافله و سود اصلی جا خواهند ماند و به خاطر اندک سود امروز سود نهایی و بزرگتر که پاداش سهامداران واقعی است را از دست خواهند داد

 

 

این روزا چیزی فروختی باید بزنی تو سر خودت.تجربه دارم که میگم.گول این صحبتا رو نخورید خوبه خودشون میگن ما نوسانگیریم.بازار مثبت سهمای بانکی دارا صف خرید کندل امروز مثبت قیمت زیر ناو شما یه دلیل برای فروش فردات بیار تا منم قانع بشم یاد بگیریم به حرف هر پست مایه ای گوش ندیم که با فریب دیگران فکر سود خودشونند.خودتون تحلیل کنید

 

 

 

اونی که فروخته میاد اینجا جو منفی میده بخیالش زرنگی کرده که فروخته و میترسه بره بالا
اونی که خریده میاد جو مثبت میده
اما از من به شما نصیحت هر چیو الان بفروشی پشیمون میشی
اوناییم که فروختن فردا متوجه میشن چی میگم
تو هر سهمی که هستید سهامتون رو از دست ندید
در مورد دارا هم زیر NAV فروختن ناشی گریه

 

این صندوق عملا از دست 200 تایی ها دراومده و اگر هم پیش از اصلاح اخیر زیر ناوش خرید و فروش میشد گذشت. سهامدارای دارایکم اگر کمی صبور باشن و تنها به فکر سر به سر شدن پولشون نباشن توی این بازار میتونن سود خوبی ببرن.
شما دوستان که تا حالا مقاومت کردید و سهماتون رو نفروختید یه ماه هم دندون رو جیگر بذارید امید که مفید بر فایده باشه.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: