صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۵۷ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 17
کد خبر: ۵۹۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

جزئیات برنامه مجلس برای افزایش حقوق فرهنگیان بازنشسته

افزایش حقوق فرهنگیان بازنشسته موضوعی است که نمایندگان مجلس هم آن را  دنبال می کنند.

به گزارش راهبرد معاصر افزایش حقوق فرهنگیان بازنشسته مطابق با نرخ تورم و همچین عدالت در پرداخت حقوق فرهنگیان بازنشسته موضوعی است که یک نماینده مجلس درباره آن صحبت کرده. روح الله عباس پور  با اشاره به این موضوع  گفته مجلس حمایت های لازم در این باره را انجام می دهد حتی اکر نیاز به اصلاح قوانین و آئین نامه ها باشد.

برخی از فرهنگیان بازنشیته که 15 سال از بازنشستگی انها می گذرد افزایش حقوقی متناسب با افزایش نرخ تورم نداشته اند و دریافتی ان فرق چندانی با آن زمان نداشته است.

عباسپور گفته : افزایش نیافتن حقوق ماهانه برخی فرهنگیان متناسب با نرخ تورم را ظلمی در حق این قشر زحمتکش دانست و تصریح کرد: حقوق برخی فرهنگیان بازنشسته در حالی ثابت مانده که قیمت مسکن در ‌کوتاه‌مدت ۶ برابر افزایش یافته است.

 

 

این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه برخی معلمان بازنشسته حقوق دریافتی ماهانه‌شان کمتر از ۲ میلیون تومان است، افزود: این وضعیت باید اصلاح شود، نباید یک معلم که همه عمر، سرمایه و جوانی‌اش را برای اعتلای نسل این کشور قرار داده، امروز از کمترین حقوق برخوردار باشد.

 

عباسپور تصریح کرد: باید عدالت در پرداخت حقوق‌‌ها رعایت شود، امروز بسیاری از اقشار نسبت به رعایت نشدن عدالت در پرداخت حقوق‌هایشان گلایه‌هایی را به نمایندگان مجلس دارند که واقعاً این گلایه‌ها به‌جاست و باید رسیدگی شود.

 

 

نماینده مردم بوئین ‌زهرا در مجلس خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم به طور جدی از عدالت در پرداخت حقوق فرهنگیان بازنشسته و افزایش حقوق آنها با نرخ تورم استقبال می‌کند و حمایت‌های لازم را نیز در این زمینه حتی اگر نیاز به اصلاح برخی قوانین و آئین‌نامه‌ها نیز باشد را خواهیم داشت.

حقوق برخی فرهنگیان کمتر از ۲ میلیون تومان است

این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه برخی معلمان بازنشسته حقوق دریافتی ماهانه‌شان کمتر از ۲ میلیون تومان است، افزود: این وضعیت باید اصلاح شود، نباید یک معلم که همه عمر، سرمایه و جوانی‌اش را برای اعتلای نسل این کشور قرار داده، امروز از کمترین حقوق برخوردار باشد.

عباسپور تصریح کرد: باید عدالت در پرداخت حقوق‌‌ها رعایت شود، امروز بسیاری از اقشار نسبت به رعایت نشدن عدالت در پرداخت حقوق‌هایشان گلایه‌هایی را به نمایندگان مجلس دارند که واقعاً این گلایه‌ها به‌جاست و باید رسیدگی شود.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه فردوسی
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
سلام وعرض ادب خدمت وزیر محترم آموزش وپروش جناب آقایی حاجی بابایی.من یک فرهنگی هستم که ۲۷ سال از عمرم را جهت پرورش وآموزش این سرزمین هستم ولی در سال ۹۸ تنها ۴رزندم تصادف بسیار شدیدی نمود ومن آنقدر ضجر کشیم که مبتلا به کرونا شدم ولی حتی جان بلند شدن از جایم نبودم درخانه معالجه شدم .واصلا نفهمیدم چه موقع وکلات به همسرم دادم که استعفای منو از آموزش وپرورش گرفت وخانه ای را که با خون جگر خریداری کردیم وفردی با یک بنگاهی از نیت صاف همسرم سواستفاده کرد وآن خانه را هم از چنگ ما در آوردند حتی درکنگور دکترا زبان انگلیسی شرکت کردم ولی به علت اینکه از الحاظ روحی وجسمی داغون شده بودم به مصاحبه نرسیدم خدا منو با تمام آرزوهایی که داشتم امتحانم کرداز شما عاجزانه خواهش می کنم حال این مادر ضجر کشیده را دریابید ود افزایش حقوق باز نشتگان فرهنگی که خدا شاهد است که من صادقانه تمام عمرم با اینکه سنی ندارم و سلامتی ام را جهت نه تنها اموزش بلکه جهت پروش فرزندان این وطن نموده ام چون من با تمام مشکلاتم انسان ساختم خدا میدونه که من نون در خون میزنم میخودم دستهایم خالیست که دست دیگری را بگیرم درحالیکه قبلا از این همه سختی این دستانی که فقط برای تربیت فرزندان این خاک وبوم نموده است دستان زیادی راخاای نگذاشتم پس عاجزانه درخواست می نمابم در افزایش حقوق نه من بلکه تمام بازنشتگانی که جان خوبش را برای فزندان وطنم نموده اند اقدامات لازم را مبذول فرمایید که از جگر ما خون می چکد شده ام ققنوسی که هزاران بار سوخته ام وبلند شدم کمکم نمایید .با شکر فراوان
من
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
سلام گفته شده حقوق برخی معلمان کمترازدومیلیون،آیااین انصاف است که مربیان پیش دبستانی(استان ایلام)الان هم دویست هزارتومان درماه دستمزدبگیریم،لطفافکری برای مانیزبکنید،ماراناامیدنکنید.