صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 09
کد خبر: ۶۲۲۵۸

جزییات قیمت سیمان پاکتی/ سیمان گران شد

با موافقت سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت سیمان پاکتی امروز جمعه 18 مهر 99 افزایش یافت. انجمن سیمان امروز خبر افزایش قیمت سیمان را اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ طبق اعلام انجمن سیمان ایران امروز جمعه 18 مهرماه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با افزایش قیمت سیمان پاکتی موافقت کرد. قیمت سیمان امروز 18 مهر افزایش یافت. با توجه به افزایش قیمت سیمان در کشور احتمال می رود که قیمت مسکن نیز بالاتر رود. اینکه سیمان گران شد و این گرانی سیمان چه تبعاتی بر نرخ مسکن به ویژه در شهرهای پرجمعیت دارد را کارشناسان مورد بررسی قرار می دهند. جزئیات افزایش قیمت مسکن را در ادامه بخوانید.

 

انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان در اطلاعیه‌ای از موافقت سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با افزایش قیمت سیمان خبر داد.

 

در این اطلاعیه آمده است:

 

با توجه به پیگیری‌های مستمر انجمن و پس از هماهنگی با ریاست محترم سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و با عنایت به روند افزایشی قیمت کیسه‌های پروپیلن که ناشی از افزایش قیمت‌های مواد پتروشیمی می‌باشد، موضوع افزایش نرخ‌های سیمان پاکتی مورد موافقت سازمان مزبور قرار گرفت و مراتب به ۳۱ استان ابلاغ گردیده است.

 

 

خوشبختانه اولین موافقت با افزایش قیمت سیمان پاکتی به میزان هر تن ۴۰۰،۰۰۰ ریال نسبت به قیمت‌های مصوب توسط سازمان صنایع استان سیستان و بلوچستان در روز جاری صورت پذیرفت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: