صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۲۷ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 19
کد خبر: ۶۳۶۳۵

درگذشت فرامرز امینی خبرنگار و هنرمند بر اثر کرونا

فرامرز امینی خبرنگار و هنرمند پس از ابتلا به کرونا و گذراندن دوره بیماری امروز در بیمارستان درگذشت. درگذشت فرامرز امینی خبرنگار و هنرمند بر اثر کرونا توسط فریدون جیرانی تایید شد.

به گزارش راهبرد معاصر فریدون جیرانی کارگردان سینمای ایران امروز خبر درگذشت فرامرز امینی خبرنگار و هنرمند بر اثر کرونا تایید کرد. گفتنی است فرامرز امینی خبرنگار و هنرمند پس از ابتلا به کرونا و گذراندن دوره بیماری امروز در بیمارستان درگذشت. طی ماه های اخیر بسیاری از سلبریتی ها و فعالان حوزه رسانه به کرونا مبتلا شده و فوت کردند. امروز آمار کرونا در ایران رکورد زد و ایران با بیش از 330 فوتی بر اثر کرونا در صدر آمار فوتی ها در جهان قرار گرفت.

 

 

فریدون جیرانی، سینماگر کشورمان، در صفحه اینستاگرامش، از درگذشت فرامرز امینی، مجری برنامه «یاد یاران» خبر داد.

 

 

او نوشت: «متاسفانه فرامرز امینی، خبرنگار و مجری برنامه «یادیاران» که سال‌های سال، همراه و یار هنرمندان قدیمی به شمار می‌رفت، به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.»

 

بیوگرافی فرامرز امینی

 

 

متاسفانه از این مجری اطلاعاتی در فضای مجازی وجود ندارد جز نامه ای که او نوشته است که در زیر میخوانید:

درد دلی با دوستان بویژه کسانیکه برنامه های یاد یاران را از حدود ده سال پیش دنبال می نمایند: یاران اینجانب از روی عشق و ارادت و علاقه ای که از قدیم الایام به هنرمندان بویژه انانیکه در صحنه نبودند داشتم و بر ان شدم تا با این قشر عظیم و دوست داشتنی نزدیک و از حال و روزشان جویا شومو تصاویری برای نسل گذشته ، فعلی و اینده ضبط نمایم که در این راستا دست نیاز و یاری بسوی احدی دراز نکردمو باعث افتخارم بوده و هست . اما در این زمان لازم می بینم شما عزیزان را در جریان امر قرار داده که برای ادامه کار و تولید و به تصویر کشیدن برنامه های یاد یاران از کسانیکه عاشق و دلسوخته و علاقه مندبه هنرمندان خود می باشند و مایل هستند حمایت نمایند تا تولید کارها ادامه یابدخود را در این امر ملی شریک نمائید.ارادتمند فرامرز امینی

 

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: