صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۰:۵۶
  • چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
  • Wednesday 03 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 07
کد خبر: ۶۵۸۹۶

آخرین نتایج شمارش آرا انتخابات آمریکا در ایالت‌های باقی‌مانده

آخرین وضعیت رقابت ترامپ و بایدن در ایالت‌های باقی‌مانده را در ادامه بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر در «جورجیا» کمتر از ۵۰ هزار رأی شمرده‌نشده باقی مانده و بایدن اختلاف خود با ترامپ را بیشتر کرده و به ۷۲۴۸ رأی رسانده است. این ایالت ۱۶ رأی الکترال دارد.
در «کارولینای شمالی» آرای شمارش‌نشده کمتر از ۵۰ هزار است و ترامپ با اختلاف ۷۶.۴۷۹ رأی از بایدن جلوتر است. این ایالت ۱۵ رأی الکترال دارد.
«پنسیلوانیا» هم کمتر از ۵۰ هزار رأی شمارش‌نشده دارد. در این ایالت که با ۲۰ رأی الکترال نقش تعیین‌کننده‌ای در برنده انتخابات دارد، بایدن با اختلاف ۲۸.۸۷۷ رأی از ترامپ پیشی گرفته است.
در «نوادا» کمتر از ۲۰۰ هزار رأی شمارش‌نشده باقی مانده است. در این ایالت بایدن ۲۲.۶۵۷ رأی از ترامپ بیشتر دارد. نوادا ۶ رأی الکترال دارد.
در «آلاسکا» که سه رأی الکترال دارد، حدود ۵۰ درصد آراء یعنی کمتر از ۲۰۰ هزار رأی شمرده نشده و ترامپ با اختلاف ۵۴.۶۱۰ نفری از بایدن پیش افتاده است.
۹۷ درصد آراء در ایالت «آریزونا» نیز شمرده شده و بایدن با اختلاف ۲۹.۸۶۱ رأی از ترامپ جلوتر است. این ایالت ۱۱ رأی الکترال دارد.
بایدن هم‌اکنون ۲۵۳ رأی الکترال قطعی و ترامپ نیز ۲۱۴ رأی الکترال را کسب کرده‌اند. فرد پیروز به ۲۷۰ رأی نیاز دارد. برخی منابع نیز ۱۱ رأی الکترال آریزونا را به حساب بایدن واریز کرده‌اند.

فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: