صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 18
کد خبر: ۶۷۳۲۳

مرگ سرکرده گروهک جیش العدل + عکس و بیوگرافی

ملا عمر بلوچی سرکرده گروهک جیش العدل در پاکستان به دست نیرو‌های سپاه مرزی مستقر در ایالت بلوچستان به همراه دو پسرش به هلاکت رسید. مرگ سرکرده گروهک جیش العدل تایید شد و عکس و بیوگرافی وی را در ادامه میبینید.

به گزارش راهبرد معاصر انتشار تصاویری از مرگ سرکرده گروهک جیش العدل این خبر را تایید کرد که وی به همرا دو پسر خود به هلاکت رسید. ملا عمر بلوچی سرکرده گروهک جیش العدل در پاکستان بود که در کمین نیرو‌های ضد تروریست گرفتار شده و به دست نیرو‌های سپاه مرزی مستقر در ایالت بلوچستان کشته شد.

 

 

منابع خبری پاکستان از مرگ 3 تروریست ایالت بلوچستان خبر دادند که بعد مشخص شد آن سه تروریست عمر شاهوزهی ملقب به ملا عمر بلوچی سرکرده گروهک جیش العدل و به همراه دو پسرش بودند. در ادامه این خبر عکس و بیوگرافی وی را میبینید.

 

 

جزئیات مرگ سرکرده گروهک جیش العدل 


رسانه ها در پاکستان به نقل از پلیس و نیرو‌های سپاه مرزی مستقر در ایالت بلوچستان واقع در جنوب این کشور گفتند: ۳ تروریست در جریان عملیات نیرو‌های امنیتی در منطقه «تربت» به هلاکت رسیدند.
 

گفته می‌شود نام یکی از این تروریست‌ها«ملا عمر» که به همراه دو فرزندش در عملیات نیرو‌های پاکستانی کشته شدند.
 
 

برخی از رسانه‌های پاکستانی تروریست‌های کشته شده را وابسته به گروه تروریستی«جیش العدل» و یا گروهی موسوم به «لشکر خراسان» عنوان کردند.
 
 
 
شهادت ۲۱ مرزبان ایرانی به دست گروهک جیش العدل 
 
گروهک تروریستی جیش العدل عامل شهادت ۲۱ مرزبان ایرانی در سراوان، ربودن ۵ مرزبان ایرانی و حمله به اتوبوس حامل رزمندگان سپاه اصفهان در سال ۹۷ و شهادت ۲۷ نیروی سپاه و زخمی کردن ۱۳ نفر دیگر بوده است.
 
 
حدود ۲۰ ماه پیش جیش‌الظلم ناجوانمردانه اتوبوس کارکنان سپاه را هدف قرار داد و ۲۷ پاسدار شهید شدند.
 
 
 
 
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: