صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۲:۴۸
  • چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱
  • Wednesday 05 October 2022
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - 2020 November 23
کد خبر: ۶۷۹۱۹

اسماعیل موسوی: انتخابات 1400 قطعا برگزار خواهد شد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور تاکید کرد که انتخابات 1400 قطعا برگزار خواهد شد و در این راستا از تجربیات جهانی در شرایط کرونایی بهره‌گیری می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر سید اسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور در مصاحبه با برنامه "رویداد" رادیو گفت‌وگو، در خصوص ساز و کار ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: تهران 4 انتخابات پیش رو دارد که باید سازماندهی مناسب برای آن صورت گیرد.
وی همچنین به تحت تاثیر قرار گرفتن انتخابات 1400 در پی شیوع کرونا گفت: انتخابات در برخی کشورها با همین شرایط دنبال شده است و ما 21 شهریور امسال انتخاباتی را داشتیم که تجربه‌ای خوب بود.
موسوی ادامه داد: بر اساس شیوه نامه ای که با همکاری وزارت بهداشت تهیه شد، انتخاباتی را برگزار کردیم ولی انتخابات 1400 گسترده است و لذا باید شیوه نامه را در سطح ملی ببینیم و باید بدین منظور خود را آماده کنیم.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از همکاری دو هیئت نظارت در انتخابات پیش رو با ستاد خبر داد و افزود: شورای نگهبان و هیئت نظارت مجلس این ساز و کار را دنبال می‌کنند و امیدواریم در هفته آتی ترکیب هیئت نظارت مجلس اعلام شود.
موسوی افزود: بزودی فراخوانی خواهیم داشت و از همه فعالان سیاسی و اجتماعی که تجربه برگزاری انتخابات را دارند، استفاده خواهیم کرد؛ به ویژه در شرایط خاص کرونایی و این کار نو و مقتضی زمان است.
وی گفت: انتخابات برگزار می‌شود و از تجارب داخلی و جهانی بهره می‌گیریم.

صدا و سیما

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: