صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۳:۱۲
  • پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
  • Thursday 04 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 15
کد خبر: ۶۹۹
فرمانده ارتش تصریح کرد:

هراس رژیم صهیونیستی از دسترسی ایران به مرزهای زمینی سرزمینهای اشغالی

سرلشکر موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی گفت: رژیم نامشروع صهیونیستی از عدم کارایی گنبد پنبه‌ای، سرخورده است و از دسترسی زمینی ایران به مناطق اشغالی هراسناک است،

به گزارش "راهبرد معاصر"؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده ارتش در مراسم هفتمین سالگرد شهادت سردار شهید حسن طهرانی مقدم (پدر موشکی ایران) که در در حسینیه امام‌رضا(ع) فرماندهیهوافضایسپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، به سخنرانی پرداخت.

فرمانده ارتش با اشاره به جمله معروف شهید طهرانی مقدم که وصیت کرده بود بر روی قبر او نوشته شود، اظهار داشت: من می‌گویم این مزار کسی است که اسرائیل را نابود خواهد کرد و در این تردیدی نیست؛ چون قرار نیست اراده انسان‌های بزرگ تا وقتی روی زمین راه می‌روند نافذ باشد؛ بلکه شهیدان زنده‌تر از زنده‌های ظاهری هستند.


سرلشکر موسوی افزود: علی‌رغم تنوع و گوناگونی تهدیدات، به خواست خدا، ایران عزیز مسیر پیشرفت را با سرعت بیشتر طی کرده و امروز در جایگاه تعیین‌کننده‌ای در منطقه ایستاده است.


وی شکست‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله در جنگ ۳۳ روزه و ناکامی اخیر و نیز اضمحلال گروه‌های تروریستی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این‌ واقعیات در کنار تداوم مقاومت، نشانه شکل‌گیری ژئوپولتیک مقاومت و سرخوردگی و ناکامی دشمنان نظام و ملت ایران است.


فرمانده ارتش با بیان اینکه امروز می‌توانیم ادعا کنیم اصل سلطه و هژمونی آمریکا در غرب آسیا به سر آمده، تصریح کرد: در مقابل، عصر پیشگامی جمهوری اسلامی فرا رسیده است.


سرلشکر موسوی ادامه داد: منطقه غرب آسیا تبدیل به عرصه شکست‌های بزرگ آمریکای جنایت‌کار شده است؛ این‌ها تنها بخشی از شجره طیبه شهداست؛ البته این پایان کار نیست؛ در میانه راه هستیم.


فرمانده ارتش به راهبرد مداخله آمریکا در منطقه از راه دور اشاره کرد و افزود: برخی از کشورها با دولت‌های قرون وسطایی خود و رفتار مولد خشونت و جنگ در یمن؛ همچنین حمایت از تروریست‌ها در منطقه، از یک سو به دنبال انحراف مردم منطقه از مشروعیت خود هستند و از طرفی رویاهای جاه‌طلبانهصدامک‌ها را دنبال می‌کنند.


سرلشکر موسوی با بیان اینکه رژیم نامشروع صهیونیستی از عدم کارایی گنبد پنبه‌ای، سرخورده است و از دسترسی زمینی ایران به مناطق اشغالی هراسناک است، تصریح کرد: حرکت ما برای تحقق آرمان‌های والای انقلاب و اندیشه‌های حضرت امام(ره) و رهبر معظّم انقلاب و ایجاد تمدن اسلامی هر روز شتاب بیشتریمی‌گیرد

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: