صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 20
کد خبر: ۷۱۱۶۵

بیانیه فراکسیون روحانیت مجلس درباره یاوه گویی های دشمنان انقلاب

نایب رئیس فراکسیون روحانیت مجلس گفت: اعضای این فراکسیون در واکنش به یاوه گویی های دشمنان انقلاب و هوشیاری در برابر پروژه نفوذ دشمن بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش راهبرد معاصر حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به جلسه عصر امروز فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعضای فراکسیون روحانیت مجلس در نشست امروز خود حمایت همیشگی خود از ولایت فقیه و آمادگی برای اجرای فرامین ایشان را اعلام کردند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز، اعضای فراکسیون ضمن آمادگی خود در این زمینه از برخی شخصیت‌های ساده لوح که تحت تأثیر برخی القائات و صحبت‌ها، مواضع ناصحیحی را اتخاذ می‌کنند، اعلام برائت کردند.

نایب رئیس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای فراکسیون بر هوشیاری در برابر پروژه نفوذ دشمن به ویژه در رابطه با برخی افراد ساده لوح تأکید داشتند و عنوان کردند که باید مراقبت‌ها بیش از پیش در این زمینه انجام شود. در این راستا اعضای فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی حاصل تلاش‌های مردم مؤمن، فداکار، بصیر و هوشیار از جمله روحانیت بصیر و آگاهی است که به قول امام راحل عظیم الشأن «تا کشف حقیقت تفقّه به پیش تاختند و برای قوم و ملت خود منذران صادقی شدند که بندبند حدیث صداقتشان را قطرات خون و قطعات پاره پاره پیکرشان گواهی کرده است» و حقاً از روحانیت راستین اسلام و تشیع جز این انتظاری نمی‌رود که در دعوت به حق و راه خونین مبارزه مردم، خود اولین قربانی‌ها را بدهد و مهر ختام دفترش شهادت باشد. بر اساس همین صداقت و پاکی بوده است که محبوب دل‌های مردم مؤمن و خداجو شدند تا آنکه در زمان امام راحل بزرگوار به اوج معرفت و بصیرت و آگاهی رسید و انقلاب اسلامی بوجود آمد و جهان را متحیر کرد. با عروج آن مرد عارف زاهد، این عشق و دلدادگی بین ملت و امامت به رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ادامه پیدا کرد و آنچنان دلسوزانه و مدبرانه و هوشمندانه سکان داری انقلاب اسلامی را به دست گرفت که حتی دشمنان ایشان به قدرت و تدبیر و شجاعت و هوشیاری آن بارها اذعان نموده اند.

در این میان کسانی بوده اند که برای به زمین زدن انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران فتنه‌ها و توطئه‌های زیادی انجام داده اند که یکی از توطئه‌های مهم دشمن، تضعیف جایگاه و نقش بی بدیل مردم در تعیین سرنوشت خود و رهبری نظام تا بتوانند بر ملت و کشور سیطره پیدا کنند و انتقام خونین از ملت بگیرند و کشور را تجزیه و غارت و نابود سازند. غصه و اندوه آنجایی است که برخی از این فریب خوردگان ایرانیانی هستند که پا بر روی غیرت و وطن خود گذاشته و نوکر و سرسپرده و عامل دشمنان ملت و ایران و اسلام شده اند و افسوس که برخی از این افراد روحانی نماهایی هستند که آبرو و حیثیت خود را از انقلاب گرفته و اما خنجر به پهلوی انقلاب فرو می‌کنند که از این اسلام و انقلاب هیچ چیز نفهمیده اند، همانان که امام راحل عظیم الشأن فرمودند: «آنقدر که اسلام از این مقدسین روحانی‌نما ضربه خورده، از هیچ قشر دیگر نخورده است» و این برای ملت مسلمان ایران عجیب نیست.

بنابراین برای ادامه مسیر پیشرفت کشور و امنیت پایدار و خنثی کردن توطئه‌ها ما اعضا فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی هم صدا با مردم عزیز ایران اسلامی میثاق خود را با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی مردم و رهبر معظم انقلاب، تجدید و بر بصیرت و هوشیاری آحاد جامعه تأکید می‌نمائیم و از نهادهای مربوط درخواست می‌کنیم با چهره‌های نفاق و دشمنان نفوذی، در هر لباسی برخورد قاطع و جدی به عمل آورند».

 

مهر

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: