صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۳:۳۶
  • چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 14 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 01
کد خبر: ۷۶۰۷۶

جزئیات تغییر زمان جریمه برای محدودیت تردد در تهران/ ساعت محدودیت تردد در تهران تغییر کرد؟

پلیس برای محدودیت تردد در تهران تمهیدات تازه ای اندیشیده است. طبق اعلام پلیس زمان جریمه برای محدودیت تردد در تهران تغییر کرده است. اما ساعت محدودیت تردد در تهران تغییر کرد؟ جزئیات تغییر زمان جریمه برای محدودیت تردد در تهران را در ادامه این خبر میخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر محدودیت تردد در تهران برای پیشگیری از کرونا اعمال شد و خودروهایی که بعد از ساعت 21 در تهران تردد دارند توسط پلیس جریمه می شوند. امروز پلیس اعلام کرد که زمان جریمه برای محدودیت تردد در تهران تغییر کرده است. اما این به این معناست که آیا ساعت محدودیت تردد در تهران تغییر کرد؟ جزئیات تغییر زمان جریمه برای محدودیت تردد در تهران را در ادامه این خبر میخوانید.

مهلت ۳۰ دقیقه‌ای به شهروندان برای آغاز طرح منع تردد شبانه

«سردار رحیمی» فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: اعمال محدودیت‌های کرونا طبق روال قبل از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح انجام می‌شود، اما با هماهنگی که با ستاد مقابله با کرونا داشتیم مهلتی را به مردم داده‌ایم چراکه در ساعات پایانی و در آخرین لحظات و در زمان شروع محدودیت‌ها ترافیک شدیدی ایجاد می‌شود لذا این مهلت را به مردم داده‌ایم و اعمال قانون از ساعت ۲۱:۳۰ صورت می‌گیرد.

وی با تاکید براینکه اعمال محدودیت‌ها کماکان پابرجاست، ادامه داد: ما با تذکر و هشدار کار را انجام می دهیم، قرار بود کسانی که فاقد ماسک هستند با عکس گرفتن اعمال قانون شوند که زیرساخت های این کار آماده نشد.

 

ساعت محدودیت تردد شبانه همان ۲۱ است، نه ۲۱:۳۰

درحالی‌که فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ امروز از تغییر زمان طرح محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۱ به ساعت ۲۱:۳۰ خبر داد، رئیس مرکز اطلاع رسانی وارتباطات ناجا ساعتی پیش اعلام کرد: ساعت محدودیت‌های تردد شبانه همچنان از ۲۱ تا ۴ صبح است و تغییری نکرده است.

سرهنگ سیداحمد خسروی رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا در خصوص ساعت اعمال محدودیت تردد شبانه اظهار داشت: بنا بر مصوبات ستاد ملی کرونا، ساعت اجرای محدودیت تردد شبانه از ۲۱ تا ۴ صبح بوده و تغییری نداشته است.

صحبت رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا درباره عدم تغییر ساعت اعمال محدودیت تردد شبانه در حالی است که دکتر علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز امروز از تغییر ساعت اجرای محدودیت های تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح به ساعت ۲۱ تا ۳ صبح خبر داد و گفت: تردد از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در همه شهرهای کشور ممنوع است.

رئیسی از ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد (تاکنون زمان طرح تردد شبانه از ۲۱ تا ۴ صبح بود) در همه شهرهای کشور خبر داد. او گفت: منع تردد شبانه در تمام شهرها صرف نظر از اینکه چه رنگی داشته باشند، اجرا می شود. به عبارتی محدودیت تردد از ۹ شب تا ۳ صبح اجرا می شود. این منع تردد در تمام شهرها برقرار است.

 

محدودیت‌های تردد به مناطق زرد تعمیم داده شد

علیرضا رییسی روز دوشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت ۲۵ سال فعالیت پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم در جمع خبرنگاران افزود: برای مناطق زرد به خصوص استان های مسافر پذیر و به ویژه سه استان شمالی قوانین منع تردد قائل شدیم.

وی درباره منع تردد شبانه اظهار داشت: منع تردد شبانه هم در تمام شهرها صرف نظر از اینکه چه رنگی داشته باشند، اجرا می شود. به عبارتی محدودیت تردد از ۹ شب تا ۳ صبح اجرا می شود، این منع تردد در تمام شهرها برقرار است.



۱۸ شهر نارنجی داریم

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: با توجه به وضعیتی که در حال حاضر در کشور داریم، ۱۸ شهر نارنجی هستند و هیچ شهر قرمزی نداریم. از این تعداد ۱۵ شهر مربوط به مازندران و سه شهر هم به استان گیلان اختصاص دارد. بقیه استان ها شهر نارنجی ندارند.

رییسی ادامه داد: تعداد شهرهای زرد حدود ۱۲۴ شهر و ۳۰۶ شهر هم آبی هستند.

وی افزود: همواره تاکید شده است که مردم آبی را به عنوان وضعیت عادی در نظر نگیرند و در این مناطق نباید تصور کنند که کرونا از بین رفته است.

 

برگزاری جشنواره فیلم فجر با ۳۰ درصد ظرفیت

وی درباره جشنواره فیلم فجر امسال نیز گفت: با توجه به اینکه خیلی از شهرها به وضعیت زرد و آبی تبدیل شدند، تصمیم گرفته شد این جشنواره با ۳۰ درصد ظرفیت و با فاصله گذاری مناسب و کنترل کد ملی افراد برگزار شود.

رییسی با تاکید بر اینکه سلامت افراد برای ما مهم است، افزود: این وضعیت به صورت منظم رصد می شود و چنانچه پروتکل ها رعایت نشود، در هر مرحله باشد، فیلم فجر تعطیل خواهد شد.

وی ادامه داد: مسئولان فیلم فجر قول دادند که پروتکل های بهداشتی به دقت رعایت می شود و فروش بلیت فیلم ها هم به صورت اینترنتی است.

سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۹۹ همزمان با چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: