صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۴:۳۳
  • شنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱
  • Saturday 10 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 06
کد خبر: ۷۶۶۱۶

جزئیات دریافت تسهیلات مسکن بدون سپرده گذاری

بانک مسکن به مناسب پیروزی انقلاب اسلامی طرح دریافت تسهیلات مسکن بدون سپرده گذاری را در نظر گرفته است و متقاضیان خرید مسکن میتوانند تا 22 بهمن برای دریافت تسهیلات اقدام کنند. جزئیات دریافت تسهیلات مسکن بدون سپرده گذاری را در ادامه بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر طرح دریافت تسهیلات مسکن بدون سپرده گذاریبانم مسکن از 25 دی اجرایی شد و تا 22 بهمن ماه فرصت دارد. بانک مسکن به مناسب پیروزی انقلاب اسلامی طرح دریافت تسهیلات مسکن بدون سپرده گذاری را در نظر گرفته است و متقاضیان خرید مسکن میتوانند تا 22 بهمن برای دریافت تسهیلات اقدام کنند. جزئیات دریافت تسهیلات مسکن بدون سپرده گذاری را در ادامه بخوانید.

بانک مسکن از ۲۵دی ماه لغایت ۲۲بهمن طرح اعطاي تسهيلات خريد مسكن بدون سپرده را ارائه نموده است.

 

لذا متقاضیان خرید مسکن با استفاده از تسهیلات ناشی از اوراق حق تقدم می توانند توسط طرح مذکور ۵۰% از تسهیلات درخواستی خود را بدون خرید اوراق و از محل بدون سپرده استفاده نمایند. (به نحوي كه ۵۰% مبلغ تسهيلات قابل پرداخت از محل اوراق گواهي حق تقدم استفاده از تسهيلات مسكن و ۵۰% مابقي از محل منابع بدون سپرده) به این ترتیب متقاضیان فقط برای نیمی از تسهیلات نیازمند خرید اوراق هستند.

به عنوان مثال:

شخصی که در تهران قصد خرید واحد مسکونی را دارد در صورتیکه از تاریخ صدور پروانه ساختمانی ملک مورد نظر حداکثر ۲۵ سال سپری شده باشد مشمول تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی می باشد که برای استفاده از این مقدار تسهیلات صرفا لازم است برای ۵۰ میلیون تومان از آن اوراق خریداری نماید و ۵۰میلیون تومان باقی مانده را بانک از محل بدون سپرده پرداخت می نماید.

شرایط تسهیلات

- اعطاي تسهيلات خريد مسكن تا سقف هاي قابل پرداخت از محل اوراق گواهي حق تقدم استفاده از تسهيلات مسكن ، با توجه به شهر پرداخت می گردد .

- نرخ سود تسهیلات بدون سپرده: در حال حاضر ۱۸%

- مدت بازپرداخت تسهیلات بدون سپرده: حداکثر ۶۰ ماه

- نرخ سود و مدت بازپرداخت مقداری از تسهیلات که از محل اوراق ممتاز تامین می شود مطابق با تسهیلات از محل اوراق محاسبه می شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: