صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۳:۱۹
  • يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 19 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۱ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 01
کد خبر: ۷۶۷۶
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد؛

تکمیل استقرار سامانه «تاد» در فلسطین اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد، آمریکا استقرار سامانه «تاد» در فلسطین اشغالی را تکمیل کرده است.
به گزارش راهبردمعاصر ، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) از تکمیل استقرار سامانه آمریکایی «تاد» (THAAD) در فلسطین اشغالی خبر داد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «آناتولی»، در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده است؛ «مقر فرماندهی نظامیان آمریکا مستقر در اروپا» دیروز استقرار سامانه پیشرفته پدافند موشکی تاد در فلسطین اشغالی را تکمیل کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، به همکاری با نیروهای آمریکایی برای تقویت هماهنگی مشترک و قابلیت‌های عملیاتی جهت محافظت از آسمان فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد و استقرار تاد گامی دیگر در راستای تقویت روابط بلندمدت میان دو طرف است.

رژیم صهیونیستی در اوایل ماه گذشته میلادی «مارس» از انتقال این سامانه به فلسطین اشغالی خبر داده بود. در آن زمان، مقر فرماندهی نظامیان آمریکا مستقر در اروپا در این زمینه اعلام کرد: «تاد، پیشرفته‌ترین سامانه یکپارچه دفاع هوایی و موشکی در جهان است و این استقرار آمادگی و چابکی نیروهای آمریکا در واکنش سریع و غیر منتظره به هر تهدید در هر مکان و زمان  را نشان می‌دهد». سرهنگ دوم «جاناتان کانریکاس» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفت که تمام اجزای سامانه دفاع موشکی تاد در یک پایگاه هوایی در «نقب» در جنوب سرزمین‌های اشغالی مستقر شده‌ و به زودی به مکانی دیگر در جنوب انتقال می‌یابند.
نظر شما