صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۴۱ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 16
کد خبر: ۷۷۸۰۳

زمان واریز سومین یارانه کرونا

زمان واریز سومین یارانه کرونا مشخص شد و یارانه کرونا فردا به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. سومین مرحله یارانه کرونا برای اقشار کم درآمد واریز می شود.

به گزارش راهبرد معاصر یارانه کرونا کمک معیشتی دولت به اقشار کم درآمد است و بهمن سومین مرحله یارانه کرونا واریز میگردد. این یارانه تا پایان سال جاری در 4 دوره به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. زمان واریز سومین یارانه کرونا مشخص شد و یارانه کرونا فردا چهارشنبه 29 بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. 

زمان واریز سومین مرحله یارانه کرونا

براساس اعلام روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها سومین مرحله یارانه معیشتی کرونا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

مبلغ این یارانه برای ۹ میلیون نفر از اعضای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد ۱۲۰ هزار تومان و برای ۲۵ میلیون نفر دیگر از اقشار آسیب دیده ۱۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر است.

روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: پیرو مصوبات مجلس محترم شورای اسلامی و ستاد ملی مبارزه با کرونا «سومین مرحله یارانه حمایت معیشتی ویژه اقشار کم درآمد» براساس لیست افراد مشمول اعلام شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ به حساب ذی‌نفعان واریز می‌شود و قابل برداشت است.

همچنین افرادی که هیج یک از اعضای خانواده آنها حقوق دریافت نمی‌کنند، تحت پوشش بیمه نباشند، طبق شاخص‌های بانکی از حداقل حقوق برخوردار نباشند و جزو مشمولان یارانه معیشتی باشند، ماهانه ۱۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

طبق روال دو ماه گذشته مرحله سوم یارانه معیشتی کرونا در آخرین روزهای ماه جاری به حساب مشمولان واریز می‌شود.

مبلغ یارانه معیشتی کرونا برای ۹ میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۱۲۰ هزار تومان و برای ۲۵ میلیون نفر از افراد کم درآمد نفری ۱۰۰ هزار تومان است.

این یارانه در دو ماه آذر و دی در روزهای ۲۷ یا ۲۸ واریز شد و به نظر می‌رسد در این ماه نیز این یارانه در همین روزها واریز می‌شود. یعنی در هفته آینده.

یارانه کرونا قرار بود در چهار نوبت واریز شود که دو نوبت آن پرداخت شده، یک نوبت نیز در هفته آینده و آخرین مرحله نیز در اواخر اسفند واریز می‌شود. آنگونه که برخی از نمایندگان مجلس گفته‌اند یارانه کرونا در سال آینده واریز نمی‌شود و محدود به چهار ماه پایانی سال ۹۹ بوده است.

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: