صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 February 19
کد خبر: ۷۸۱۵۰

پورمحمدی: رئیسی وارد صحنه نشود انتخابات به دور دوم می‌کشد

مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر آقای رئیسی وارد صحنه نشوند ما ممکن است با تعدد کاندیداها روبرو شویم و اینگونه احتمالا انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در نشست سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان گفت: من قبلا گفتم که نوع نگاه لیبرالی، امنیتی، نظامی و پدرسالانه هیچ کدام مطلوب ما نیست، منظور ما نوع این نگاه در مدیریت است ولی نگفتیم اگر کسی نظامی است یا سابقه قضایی دارد نباید کاندید شود. اما رویکرد و نگاهی که می خواهد با آن مدیریت کند مهم است.

 

وی تصریح کرد: برخی به پدرخواندگی حمله می کنند ولی می خواهند خودشان مخفیانه این مدل را پیگیری کنند و یک دفعه در آخر انتخابات نظر خود را تحمیل می کنند. دوره این مدلها گذاشته و اینگونه مدلها دیگر مقبولیت ندارد و ما نمی توانیم از این مدلهای منسوخ شده استفاده کنیم.

 

مصطفی پورمحمدی درباره نوع نگاه شورای وحدت اصولگرایان به انتخابات هم افزود: در این شورا روی هیچ فردی بحثی نشده است، تلقی ما این است اگر آقای رئیسی کاندیدا شود میل و نظر شورای وحدت به سمت ایشان است، ولی دیگر روی هیچ فردی بحثی نشده است.

 

وی اظهار داشت: مردم ایران امروز در تعیین حق سرنوشت آزاد هستند انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است و مصداق بارزش این است که هیچ یک از ما نمی‌داند که چه کسی رئیس جمهور خواهد شد.

 

فارس

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: