صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۳۶
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 14
کد خبر: ۸۰۷۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

پرداخت حق‌التدریس معلمان به طور کامل+ جزئیات

وزیر آموزش و پرورش گفت: حق‌التدریس معلمان شاغل به طور کامل پرداخت می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص حق‌التدریس معلمان بابت اسفند 98 و فروردین 99، اظهار کرد: سیاست ما درخصوص پرداخت حق‌التدریس شاغلان و بازنشستگان با گذشته هیچ تفاوتی نکرده است و هرکسی متناسب با کاری که کرده است، حتما حقوقش را دریافت می‌کند؛ اگر در محاسبه آن برای برخی از همکاران ابهامی پیش‌آمده است می‌توانند مراجعه کنند و رفع شود.

 

وی اضافه کرد: چون حق‌التدریس‌ها را به طور کامل پرداخت نکردیم. برای برخی از فرهنگیان شائبه به وجود آمده است که یک بخشی داده می‌شود و بخشی داده نمی‌شود که این چنین نیست. هرکسی که کار کرده است حتما دریافت می‌کند و امیدواریم مابقی را به سرعت بتوانیم تأمین کنیم و پرداخت کنیم./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایمان
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
مردم عزیز بدانید امروز ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ و یک روز مانده به عید و تا این زمان هنوز حق التدریس اسفند ماه سال ۱۳۹۸ و حق التدریس فروردین ۱۳۹۹ بنده و همکارانم پرداخت نشده است عزیزان بدانید ملاک کار کردن و نکردن جناب وزیر و معاون آن برنامه شاد است!!! باید عرض کنم جناب اقای وزیر محترم بنده و همکاران عزیز بنده در اسفندماه ۱۳۹۸ منتظر برنامه شاد جنابعالی نماندیم و در همان زمان بنده و همکارانم در آیگپ و واتس اپ پیگیر تدریس و درس دانش اموزان عزیزمان بودیم جناب وزیر ملاک اندازه گیری شما اشتباه است اشتباه چرا نمی خواهید اقرار به اشتباه خود کنید چرا کمبود بودجه و ریخت و پاش رو با ندادن حقوق همکارانتان میخواهید جبران کنید جناب وزیر بنده ر شب عید شرمنده خانواده خودم هستم کار کردم برای چنین زمانی که شرمنده زن و فرزندانم نباشم به خدای محمد نمیبخشم این شرمندگی را که شما و معاون شما جناب اقای ترکمن برای بنده به وجود اوردید جناب وزیر به فرض که حرف شما درست باشد ولی بدانید حتی اگر حق یک‌نفر که خودم باشم را نداده باشید اون دنیا چی میخواهید جواب بدهید فکرش را کردید!؟ دلایل شما را بنده شنیدم هیچکدام درست نیست بعد میفرمایید هرچه اداره گفت ما پرداخت کردیم . اعتراض دارید برین اداره جناب وزیر عزیز چرا توپ را در زمین اداره می اندازید بنده به اداره مراجعه کردم به من خندیدند بعد اینکه دیدند جدی هستم در پیگیری گفتند ما امار و ساعات را کامل فرستا یم خ.دشان یعنی خود شما نمیخواهید که حق ما را بدهید چرا پی ما را مسخره کردید و میگویید برین اداره پیگیری کنین جناب وزیر تا کجا میخواهید پیش برین همین اعصاب همکارانتان را اینجور بهم ریختید فکر اون دنیا را کردید!؟ اصلا اعتقادی دارید به پس دادن حساب . کتاب!؟