صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۷:۴۸
  • سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
  • Tuesday 09 August 2022
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 15
کد خبر: ۸۰۸۷۹

اعلام رنگ بندی شهر‌های قرمز و نارنجی تا پایان امروز

محسنی بندپی با بیان اینکه شهروندان در نوروز سفر نکنند، گفت: مکان‌های گردشگری استان تهران باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اختیار مسافران باشند.

به گزارش راهبرد معاصر انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در نشست خبری که ظهر امروز (دوشنبه ۲۵ اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: نیرو‌های هلال احمر در نوروز سال ۹۹ تب سنجی در ورود و خروج شهر‌ها را در دستور کار خود قرار داده بودند و بسیج، دیوان محاسبات و اصناف نیز همکاری خوبی با ما داشتند.

او در ادامه بیان کرد: همچنین برای مقابله با ویروس کرونا همکاری مردم بسیار تأثیرگذار بود.

استاندار تهران تشریح کرد: ویروس کرونا سبب شد تا استعداد‌های کشور شکوفا شود، اکنون در تولید ماسک به خودکفایی رسیده‌ایم و امیدواریم در خرداد ماه اولین فاز صنعتی واکسن کرونا وارد کشور شود.

محسنی بندپی گفت: در ۲۹ استان ویروس انگلیسی جهش پیدا کرده و این تعطیلاتی که پیش رو داریم، هشداری است که باید به آن توجه داشته باشیم.

استاندار تهران بیان کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب کرده، شهر‌های قرمز و نارنجی محدودیت سفر دارند و در روز شنبه ۹ شهر قرمز و ۳۱ شهر نارنجی بوده است و تا پایان امروز رنگ بندی شهر‌های قرمز و نارنجی اعلام خواهد شد.

او در پایان گفت: توصیه ما این است که سفر نکنید و باید مکان‌های گردشگری استان تهران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اختیار مسافران باشند.

باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: