صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 19
کد خبر: ۸۱۳۵۵

همه تمرکز و تلاش دولت صرف برجام شد

فعال سیاسی اصولگرا درباره میزان تحقق شعار «جهش تولید» توضیح داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درباره میزان محقق شدن شعار «جهش تولید» در سال گذشته، گفت: معتقدم که فاصله بسیاری تا تحقق این شعار داریم و متاسفانه هنوز اقدامات اساسی در کشور برای این موضوع احساس نمی‌شود.

او ادامه داد: دلیل این موضوع هم این است که مهم‌ترین نقش را در اجرای این موضوع دولت بر عهده دارد که دولت هم تمام تخم مرغ‌هایش را در سبد برجام و مذاکره قرار داد و نه در مسائل اقتصادی و تولیدی؛ از همین رو نیز ما چشم انداز روشنی از تحقق شعار سال در کشور نداریم. کشور همان برنامه‌های روزمره خود را با کندی بسیار انجام داد و برنامه‌ای برای جهش تولید در کشور وجود ندارد، علاوه بر این متاسفانه دولت هم بنای ناسازگاری با مجلس دارد و به همین دلیل انرژی متراکمی را که مجلس می خواهد برای حل مشکلات و جهش تولید بگذارد را با مانع‌هایی رو به رو می‌کند و این موضوع هر روز شرایط را بدتر از روز قبل می‌کند و ما شاهد یک حرکت موثر برای ایجاد جهش در تولید نیستیم.

سروری دولت بعدی را دولت گام دوم انقلاب دانست و افزود: دولت گام دوم دولتی است که شعار ما می‌توانیم را در دست داشته باشد و تلاش کند که معضلات کشور را با هم افزایی قوا حل کند و تلاش کند تا مردم را برای برون رفت از مشکلات کشور دور هم جمع کرده و یک روند و اقتصاد مردمی را در کشور ایجاد کند و نشاط و خود باوری و اعتماد به مردم در دولت ایجاد شود. دولت گام دوم باید چشم انداز روشنی برای اداره کشور داشته باشد و  با تزریق امید و نقد پذیری و مشارکت همه ظرفیت‌های کشور تلاش  کند که کشور را با انسجام و وحدت و هم دلی و هم افزایی پیش ببرد.

 

باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: