صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 13
کد خبر: ۸۴۸۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

نحوه پرداخت هزینه آزمون مدارس نمونه دولتی

نحوه پرداخت هزینه آزمون مدارس نمونه دولتی مشخص شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ نحوه پرداخت هزینه آزمون مدارس نمونه دولتی 98 - 99 بصورت کاملا اینترنتی و صرفا از طریق سامانه ثبت نام مدارس استعداد درخشان ممکن خواهد بود . به این طریق که داوطلبان باید وارد سایت Azmoon.medu.ir شده و با وارد کردن کد ملی دانش آموز به عنوان نام کاربری و سریال 6 رقمی شناسنامه به عنوان رمز عبور وارد سامانه شوید . دقت داشته باشید سریال شناسنامه ، رمز عبور داوطلبانی است که در هنگام ثبت نام رمز عبور همگام خود را تغییر داده اند . اگر اینطور نیست با همان رمز عبور همگام وارد سامانه شوید . در صفحه اول ثبت نام و در زیر ستون " وضعیت پرداخت " کلیک کرده و وارد درگاه پرداخت اینترنتی شوید . اگر کارت بانکی تان رمز دوم اینترنتی دارد می توانید در همان صفحه هزینه ثبت نام تیزهوشان 98 - 99 را پرداخت کنید . اگر در هر مرحله ای از واریز هزینه ثبت نام تیزهوشان 98 - 99 به مشکل برخوردید می توانید از هر جای ایران که هستید تنها با یک تماس تلفنی به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا متصل شوید . برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .


تعرفه هزینه ثبت نام تیزهوشان
طبق اطلاعیه اداره استعداد های درخشان آموزش پرورش در سال گذشته ، هر داوطلب برای هزینه های ثبت نام ، شرکت در آزمون و اعلام نتایج تیزهوشان باید مبلغ 180/000 ریال ( هجده هزار تومان ) پرداخت کند . این مبلغ برای ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی 98 - 99 و ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 98 - 99 یکسان می باشد . در نتیجه کلیه داوطلبان ثبت نام تیزهوشان می بایست این مبلغ را طبق دستورالعملی که در بالا اشاره کردیم به حساب آموزش و پرورش واریز کند . در مرحله بعدی باید داوطلبان برای چاپ کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان وارد سایت شوند .

 

لازم به ذکر است این مقاله بر اساس اتفاقات و تغییرات به وجود آمده در سال گذشته نوشته شده و هنوز اطلاعات دقیق در خصوص هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98 - 99 در دسترس نیست ولی به محض انتشار اطلاعیه توسط سازمان آموزش و پرورش این مقاله به روزرسانی خواهد شد .

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کامل
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
سلام ثبت نام انجام شده ولی هزینه به دلیل مختل بودن سایت نشده چیکار باید کرد؟
ناشناس
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
آره چی کار کنیم
ناشناس
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
سلام امروز روز آخر پرداخت هزینه هست چرا پس غیر فعاله
محمدرضا
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
ستون وضعیت پرداخت اصلا فعال نیست! گویا سایت مشکل داره. ممکنه بررسی کنید لطفا؟
سامیار
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
پرداختش غیر فعال هست !
راهنمایی بفرمایید.