صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۰:۳۳ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 06
کد خبر: ۸۶۷۴۶

پیش بینی آینده ارز دیجیتال دوج کوین

قیمت دوج در 24 ساعت گذشته در کنار اتریوم صعود عجیبی را تجربه کرده است. قیمت دوج کوین ۰.۵۶ دلار معادل ۱۲ هزار و ۶۵۹ تومان است.

به گزارش راهبرد معاصر قیمت دوج در کنار اتریوم جزو رمز ارزهای صعودی روزهای اخیر است. دوج کوین در روزهای اخیر رکورد جدیدی ثبت کرد و همین باعث شد سرمایه گذاران زیادی به این رمز ارز جذب شوند. این رمز ارز طی 24 ساعت گذشته بیش از 50 درصد رشد قیمت داشته است. حالا این سوال مطرح است که در شرایطی که بازار رمز ارزها سرخ پوش است و بسیاری از ارز های مطرح حتی بیت کوین روند نزولی در پیش گرفته اند، رشد دوج کوین تا کجا ادامه خواهد داشت؟

نوسانات شدید در بازار رمز ارزها ادامه دارد و این موضوع سبب زیادن بسیاری از سرمایه گذاران شده است . در این میان دوج کوین یکی از پر نوسان ترین رمزارزها است که به تازگی با عبور از 0.5 دلار و ثبت رکود جدید به چهارمین ارز دیجیتالی بزرگ تبدیل شده است. ارتش دوج کوین که معامله گران این رمز ارز هستند امیدوراند که ارزش دوج به قیمت  یکدلار برسد.

 

 

پیش بینی قیمت دوج کوین در ۲۰۲۱

 

دوج کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با ۵۱ درصد رشد قیمت به بیش از ۰.۶ دلار رسید به چهارمین ارز دیجیتالی بزرگ جهان تبدیل شد. 

این رشد قیمت دوج کوین در حالی رخ داد که ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا و شرکت هوافضای اسپیس ایکس، تأیید کرد که در برنامه مشهور SNL شنبه‌شب آینده، یک بخش کمدی درباره دوج کوین (DOGE) پخش خواهد شد.

 

ماسک در حساب توییتری خود از ۵۴ میلیون دنبال‌کننده پرسید که این برنامه چه بخش‌هایی داشته باشد. سیلی از درخواست‌ها به‌سرعت سرازیر شد، اما یک درخواست از میان آن‌ها سر برآورد: دوج کوین.

 

سپس ماسک در پاسخ به این درخواست‌کننده که گفته بود «درباره دوج فادر صحبت کن»، پاسخ داد: «قطعاً».

 

به نظر می‌رسد که دوج فادر یا همان دوج کوین خیز برداشته است تا قیمت خود را به یک دلار برساند و حالا معامله گران دوج کوین که به ارتش دوج کوین شهرت دارند امیدوارند که این ارز دیجیتال با حمایت‌های ایلان ماسک به راحتی خود را به یک دلار برساند. به نظر می‌رسد که فعلا قیمت یک دلار برای دوج کوین با حمایت‌های ایلان ماسک دور از دسترس نیست. البته اشاره به این نکته ضروری است که بازار ارز‌های دیجیتالی ریسک بالایی دارد و ممکن است همان گونه که رشد قیمت ۵۰ درصدی را در یک روز تجربه می‌کند، همان گونه هم ریزش داشته باشد. 

به دنبال صعودهای پی در پی اتریوم، دومین ارز بزرگ دیجیتالی جهان به ارزش بازار ۳۶۳ میلیارد دلاری دست پیدا کرد تا بدین ترتیب اتریوم به بازاری باارزش تر از شرکت های بزرگ و مشهوری همچون نستله و بنک آو امریکا تبدیل شود. ارزش اتریوم پس از آن رو به افزایش رفت که شماری از توسعه دهندگان امور مالی غیرمتمرکز de-fi اعلام کردند از بستر اتریوم برای پیشبرد پروژه های خود استفاده خواهند کرد.  

 

در یک رویداد بسیار بااهمیت، شرکت ویزا کارد که یکی از دو شرکت بزرگ پرداخت های بین المللی در جهان محسوب می شود اعلام کرد ۳۵ ارز دیجیتالی در مسیر پذیرش توسط ویزا برای استفاده به عنوان ابزار پرداخت و دریافت در نظر گرفته شده اند. مدیرعامل این شرکت از بیتکوین و ارزهای دیجیتالی توسعه یافته شده توسط بانک های مرکزی به عنوان طلاهای دیجیتالی نام برده که یک پتانسیل بسیار بزرگ در آینده دارند.  

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۲۲۱۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۸۴ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۰ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۸ درصد در اختیار اتریوم است. بیت‌کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.  

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتال (تا ساعت ۱۳ ظهر به وقت شرقی)؛ این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت کوین

قیمت: ۵۴ هزار و ۲۰۹.۰۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۵۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۲۱ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۳۳۶.۱۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۷۱ درصد افزایش 

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۴.۷۵ درصد افزایش

۳- بایننس کوین

قیمت: ۶۲۴.۱۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۸.۰۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۴۵ درصد افزایش

۴- دوج کوین

قیمت: ۰.۵۳۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳۹.۸۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰۸.۲۲ درصد افزایش

 

 

رکورد دوج کوین

همچنین در دو روز گذشته، دوج کوین (DOGE) دوباره شروع به افزایش کرد ، کوینی که نشانه شبیه سگ Shiba Inu دارد به بالاترین قیمت دارایی (ATH) نزدیک می شود. آخرین قیمت دوج کوین ATH دو هفته پیش بود که ارز رمزنگاری شده به 0.44 دلار برای هر رمز رسید.

 

DOGE طی هفت روز گذشته بیش از 45 درصد جهش کرده است و آمارهای 30 روزه نشان می دهد dogecoin در برابر دلار آمریکا 537.92 درصد سود کسب کرده است. در چند وقت اخیر ، از جروم پاول رئیس فدرال رزرو در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره dogecoin سوال شد ، و سرمایه گذار مشهور آمریکایی، مارک کوبان در مورد DOGE نیز صحبت کرد.

 

دوج کوین از BMW فراتر می‌رود

در ساعت ۱۲:۳۱ بعد از ظهر به وقت چهانی، دوج کوین رکورد دیگری از قیمت بازار را ثبت کرد و ارزش بازار خود را به ۷۲ میلیارد دلار رساند. با نگاهی واقع بینانه به موارد اخیر، می‌بینیم که ارز رمزنگاری شده دوج کوین در ابتدا به شوخی یک نسخه از بیت کوین را ساخته و شروع بع کار کرده است، اما اکنون این ارز رمزپایه از گروه بانکی سانتادر، صرافی اینترکانتیننتال اکسچنج و BMW است هم بزرگتر است.

در زمان نوشتن این مقاله، دوج کوین برای اولین بار در کوین مارکت کپ به رده چهارم دست یافت.

در سال ۲۰۲۰، دوج کوین تقریبا ۱۶۰۰۰ درصد افزایش یافته است و سود حاصل از این ارز رمزپایه بیشتر از سود سایر ارز‌های رمزپایه مانند بایننس کوسن شده است. دوج کوین با رشد ۳۵ درصدی، بهترین کوین در میان ۱۰۰ ارز رمزپایه برتر ۲۴ ساعت گذشته است.

نوسانات شدید ارز‌های دیجیتالی کماکان ادامه دارد و همین مساله باعث از زیان دیدن بخش قابل توجهی از معامله گران تازه کار شده است. ارز دوج کوین که یکی از پرنوسان‌ترین ارز‌های بازار محسوب می‌شود با عبور از ۰.۵ دلار و ثبت رکورد تاریخی جدید، به چهارمین ارز دیجیتالی بزرگ جهان تبدیل شد. جامعه معامله گران دوج کوین که به ارتش دوج کوین معروف هستند امیدوارند تا با عبور قیمت این ارز یک دلار، این ارز را وارد فاز جدیدی کنند.

نظر شما