صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 17
کد خبر: ۸۸۳۰۳

مردم به دنبال واکسن‌های تقلبی کرونا در «ناصرخسرو» نباشند

استاندار تهران با اشاره به اینکه سلامت افراد با خرید واکسن تقلبی سلامت به خطر میافتد، گفت: مردم به دنبال واکسن‌های تقلبی کرونا و خارج از عرضه علوم پزشکی در «ناصرخسرو» نباشند.

به گزارش راهبرد معاصر انوشیروان محسنی بندپی، عصر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان تهران با اشاره به اینکه نظارت‌ها در تهران ادامه خواهد داشت که فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک انجام پذیرد اظهار داشت: طی هفته گذشته در استان تهران شاهد شیب نزولی چشمگیری نبوده ایم و نیازمند این هستیم که نظارت‌ها بیش از پیش تشدید شوند.

 

استاندار تهران با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۶۰۲ هزار واکسن به استان تهران اختصاص یافته است گفت: ۴۳۷ هزار واکسن یعنی بیش از ۷۲.۵ درصد تزریق شده و مطالبه ما از ستاد ملی تخصیص واکسن بر اساس جمعیت استان است و اینکه همه دستگاه‌های استان تعهد دارند تا نسبت به تأمین مکان مناسب جهت واکسیناسیون اقدام کنند.

 

محسنی بندپی در ادامه از اقدام برای تمدید بازنشستگی افراد داوطلب دانشگاه‌های علوم پزشکی به مدت ۶ ماه خبر داد و افزود: با توجه به کاهش درآمد بیمارستان‌های طی دوره کرونا طی هفته آینده در جلسه با سازمان‌های بیمه‌گر، تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح و دیگر بیمه‌ها میزان پرداخت به دانشگاه علوم پزشکی بررسی خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم با خرید واکسن‌های تقلبی سلامت خود را به خطر می‌اندازند عنوان داشت: مردم به دنبال واکسن‌های تقلبی و خارج از عرضه علوم پزشکی نباشند و بدانند که شایعاتی که در خصوص عرضه واکسن در ناصر خسرو منتشر شده پایه و اساس ندارد و از لحاظ علمی و تخصصی رد شده است.

 

استاندار تهران عنوان داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید بیش از پیش مورد توجه باشد و با توجه به آمارها میزان استفاده از ماسک در استان تهران ۷۴ درصد و میزان رعایت فاصله گذاری اجتماعی ۷۳ درصد می‌باشد./مهر

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: