صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 May 26
کد خبر: ۸۹۵۱۵

بازگشت فرناندو تورس به فوتبال

فرناندو تورس ستاره سابق تیم ملی اسپانیا، اتلتیکو و چلسی اعلام کرده است که قصد دارد به دنیای فوتبال بازگردد.

به گزارش راهبرد معاصر فرناندو تورس مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه های چلسی، اتلتیکو مادرید و لیورپول که 2 سال پیش با به دار آویختن کفش هایش از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود، در اینستاگرام خود از بازگشت به دنیای فوتبال خبر داد.


ال نینو که پس از کنار گذاشتن فوتبال به رشته پرورش اندام و بوکس روی آورده بود، چندی پیش تصاویری را از خودش منتشر کرد که با جثه بزرگ و غیرقابل باوری از حضور در رشته جدیدی خبر داد. او از زمان بازنشستگی تمرینات بدنسازی شدیدی انجام داده است و بدنش از نظر فیزیکی بسیار ورزیده شده است.


تورس در پست اینستاگرامی خود نوشته است: «زندگی را تنها در یک راه شناخته ام: فوتبال بازی کردن. به همین خاطر تصمیم گرفته ام به دنیای فوتبال برگردم. روز جمعه تیم بعدی ام را اعلام خواهم کرد. ال نینو برگشته است. می خواهم دوباره بازی کنم.»

تورس پیش از پیوستن به لیورپول، کار خود را با اتلتیکو مادرید آغاز کرد. جایی که مسلماً با به ثمر رساندن 81 گل در 142 بازی، بهترین رکورد دوران حرفه ای خود را به ثبت رساند.


مهاجم سابق اتلتیکو مادرید ، لیورپول و چلسی که بیش از 250 گل در دوران باشگاهی خود به ثمر رساند ، تصمیم گرفت در آگوست 2019 و در تیم ژاپنی ساگان توسو از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود./ورزش سه

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: