صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۳:۰۰
  • چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 14 September 2022
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 06
کد خبر: ۹۰۸۱۵
اخبار انتخابات 1400

زاکانی:اگر مناظره دو به دو باشد افراد دیگر شعار نمی‌دهند

زاکانی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری: مناظره مطلوب مناظره دو به دو است تا معلوم شود عیار آدم‌ها چقدر است، اما رسانه ملی در برگزاری این نوع مناظره محدودیت دارد.

به گزارش راهبرد معاصر علیرضا زاکانی بعد از ضبط برنامه تبلیغاتی اش در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره مناظره دیروز گفت: اگر مناظره دو به دو باشد دیگر افراد شعار نمی‌دهند.
وی گفت: کسی که خود را نماینده یک تفکر می‌داند باید وقتی از او دعوت به مناظره می‌شود، استقبال کند و درخواست‌های زیادی از طرف دانشگاه‌ها شد، اما نیامدند.
آقای زاکانی افزود: مناظره مطلوب مناظره دو به دو است، اما چون هفت نامزد هستند هماهنگی این نوع مناظره برای صدا و سیما سخت است و اینکه کسی دنبال بهانه بگردد و بخواهد با بهانه جویی زحمات صدا و سیما را زیر سوال ببرد، از انصاف خارج است.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا همچنان مصر هستید با برخی از این نامزدان به صورت دو به دو در دانشگاه‌ها مناظره کنید؟ گفت: من قبلا هم از آن‌ها دعوت کردم که نیامدند و باز دعوت می‌کنم و حاضرم با همه درباره برنامه‌ها و ایده‌ها و تحول در کشور مناظره کنم.
زاکانی گفت: برای آن‌ها که رویکرد انشاخوانی دارند هم حاضرم کار اضافی کنم و وقتم را به آن‌ها بدهم به شرط آن که کاغذ‌های شان را کنار بگذارند./خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: