صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۷:۴۶
  • پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 15 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۵ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 07
کد خبر: ۹۰۹۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

رتبه بندی معلمان مشمول بازنشستگان می شود؟

وزیر آموزش و پرورش گفت: با اینکه وزارت آموزش و پرورش مسوولیتی در قبال پیگیری طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان ندارد، اما با قاطعیت طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در خصوص اعتراض برخی از فرهنگیان مبنی بر اینکه، بر اساس احکام جدید صادره نه تنها حقوق آنها افزایش نیافته بلکه کاهش نیز داشته است، گفت: با قاطعیت اعلام می کنم که افزایش ۵۰ درصدی در اسفند ۱۳۹۸ برای تمام فرهنگیان لحاظ شده است.

 

محسن حاجی میرزایی افزود: اگر فردی احساس می‌کند افزایش حقوق مربوطه اعمال نشده است، می‌تواند از طریق ادارات آموزش و پرورش پیگیری کند.

وی تاکید کرد: حقوق هیچ فرهنگی در سراسر کشور کاهش نیافته و همه فرهنگیان نیز احکام حقوقی خود را دریافت کرده اند و دقیقا بر اساس اجازه قانونی که وزارت آموزش و پرورش داشته است حقوق فرهنگیان را افزایش داده است.

 

وزیر آموزش و پرورش در خصوص اعتراض برخی از بازنشستگان به بند ۷ لایحه"نظام رتبه بندی معلمان" نیز تاکید کرد: نظام رتبه بندی معلمان طبق قانون تنها شامل بازنشستگان است.
حاجی میرزایی در عین حال اظهار کرد: ترمیم حقوق بازنشتگان باید از طریق لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان در «سازمان برنامه و بودجه» پیگیری شود.

 

وی افزود: در واقع طرح همسان سازی از سوی سازمان بازنشستگی کشوری، سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه تاکید کرد: با اینکه وزارت آموزش و پرورش مسوولیتی در قبال پیگیری طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ندارد، اما با قاطعیت طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی را پیگیری خواهد کرد./منیبان

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زز
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
سلام بزرگواران واقعا ظلم بزرگیه رتبه بندی شامل بازنشستگان‌‌ نشه مگر ما ۳۰سال‌ عمرمان در خدمت آموزش پرورش نبوده اصلا قابل درک نیست هر چه به. شاغلین اضافه بشه به بازنشبتگانم باید اضافه بشه ماهم ۳۰سال زحمت کشیدیم‌ اگه از خدا می ترسید به فکر ما هم باشین همش ۲سال هس بازنشسته شدم چقدر اختلاف هست بین شاغل بازنشسته .
تقی
۰۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
خاک بر سر ما بازنشستگان فرهنگی با چنین وزیر ی
احمد ظاهر
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
ما معلمان با قاطعیت تمام میگوییم که فوقالعاده ویژه معلمان مظلوم بطور کامل اجرا نشده ومدارک آن هم موجود هست اقای وزیر محترم بروید نگاهی به احکام کارکنان وزارت خانه های دیگه بکنید فاصله حقوقی معلمان با آنها را مقایسه کنید فوقالعاده ویژه آنها را نگاه کنید که فردی که دربهداشت که دو طبقه ازمن پایین تر بود سه میلیون وهفتصد هزار تومان وفوقالعاده من تنها هفتصد هزار تومان چرا با قاطعیت معلمان حقوق برحق معلمان مظلوم را پایمال میکنید چه کسی به شما اطلاعات دروغ میدهد مگه شما وزیر ووکیل معلمان نیستین این طور که معلومه شما درست با قاطعیت تمام درمقابل حقوق پایمال شده معلمان مظلوم هستید این را دیگه حتی بچه ها هم متوجه شده اند در این آخر کارتان لا اقل یک عمل صحیحی انجام دهید زیرا دریک خانواده ممکن است پنج کارمند جدا از پنج وزات خانه مختلف باشه وهمه متوجه هستند که احکام حقوقی معلمان با فوق لیسانس از یک دیپلم سایر ارگانها پایین تر است چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است خودتان ببینید