صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۳۳ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 13
کد خبر: ۹۱۵۳۰

تصویر نامه همتی برای افزایش قیمت بنزین

علیرضا زاکانی در سومین مناظره انتخابات 1400 جزئیات جدیدی از افزایش قیمت بنزین در سال 98 و نقش عبدالناصر همتی در این جریان را فاش کرد. تصویر نامه همتی برای افزایش قیمت بنزین را در ادامه میبینید.

به گزارش راهبرد معاصر تصویر نامه همتی برای افزایش قیمت بنزین که در آخرین مناظره انتخابات 1400 علیرضا زاکانی فاش کرد را در این خبر میبینید. در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 1400 هفت کاندیدای ریاست جمهوری به مناظره پرداختند و در این مناظرات عبدالناصر همتی از افزایش قیمت بنزین انتقاد کرد که علیرضا زاکانی جزئیات جدیدی از افزایش قیمت بنزین در سال 98 و نقش عبدالناصر همتی در این جریان را فاش کرد. 

 

علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری دوره سیزدهم، بعدازظهر دیروز و در آخرین مناظره نامزدهای انتخاباتی، به نقش عبدالناصر همتی، رئیس کل سابق بانک مرکزی و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در ماجرای بنزین و گران‌شدن آن اشاره کرد.

وی دقایقی بعد،‌ نامه همتی را در این باره در صفحه توئیتر خود منتشر کرد.

وی گفت: آقای همتی آبان ۹۸ گفت نرخ بنزین چهار درصد در سال روی تورم تاثیر دارد و مشکلی ایجاد نمی‌کند؛ بعدا گفت مخالف افزایش قیمت بنزین بودم و این را بدترین اقدام می‌دانستم! چرا دروغ می‌گویید؟

زاکانی تصریح کرد: نامه رسمی همتی موجود است که با امضای وی ۳۱ شهریور ۹۸ درخواست کرده قیمت بنزین پنج هزار تومان و قیمت نفت گاز یک‌ هزار تومان شود تا کسری بودجه دولت جبران شود؛‌ حالا چرا دروغ می‌گویید؟

 

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: