صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 21
کد خبر: ۹۲۵۱۸

انگشتر ها در مورد آدمها چه می گویند؟

انگشتر نیازی به تعریف و توضیح نداره. یه آکسسواری خوب که همیشه جزیی از استایل خانم ها،آقایان حتی بچه ها بوده. انگشترها جدا ازطرح های مختلف شون همیشه یه رینگ داشتن که بسته به نوع مدل های روز دنیا طرح های خاصی روشون پیاده میشه. در این مطلب قصد داریم  انگشترهای شیک و جذابی که جز ترندهای برتر سال 2021 هستن رو معرفی کنیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مدل های برتر از کمپانی های بزرگ دنیای طلا و جواهرات که شما می تونین به صورت آنلاین اون هارو خریداری کنین. خریدی مطمئن و امن همراه با ضمانت نامه معتبر که خیال شمارو راحت میکنه. میتونین به گالری طلا و جواهر ربیعی سر بزنین و انواع و اقسام جدیدترین مدل های انگشتر های ترند 2021 رو خریداری کنین.

 

یکی از زیورالاتی که استفاده آن همیشه متداول بوده انگشتر است. انگشترها معمولا یک رینگ دارن که حالا بسته به مد روز از جنس های طلا؛ نقره ؛جواهر یا سنگ های قیمتی اند. انگشتر هارو معمولا همه ازش استفاده میکنن و ست کردنش زیاد سخت نیست. در استفاده از انگشتر شما آزادید. ممکنه دوست داشته باشین از یک مدل قیمتی یا یک مدل ظریف یا چندین حلقه استفاده کنین.

 

به جز انگشتر و حلقه ازدواج که جایگاه مخصوص به خودش داره بقیه رینک هارو می تونین هر انگشتی که راحت هستین انتخاب و استفاده کنین. البته هر انگشت معنی خاص و نماد منحصر به فردی داره.

 

تا حالا با خودتون فکر کردین که چرا ما حلقه ازدواج رو در انگشت چهارم دست چپ میندازیم؟

چون رگی که از این دست رد می شود مستقیم به قلب میرسد و این یعنی کسی که بهش تعهد دارین و نماد عشق و تعهدتونه رو مستقیما در قلبتون نگه داشتین. این به بقیه نشون میده که احساسات شما  متعلق به شخص مخصوصیه و جایگاه کسی که دوسش دارین تو قلب شماست.

 

انواع انگشترهای جدید و به روز طلا و نماد آن ها

بعضی وقت ها میشه شخصیت آدمها رو از طرز دست کردن انگشترهاشون شناخت. گاهی وقت ها توجه کردن به جزئیات میتونه خیلی از رازها رو در مورد شخص مقابلتون برملا کنه. مثلا خیلی ها حواسشون نیست و طبق عادت انگشترهاشون دست میکنن اما در واقع دارن با این آکسسواری شخصیت خودشون رو بروز  میدن.  تا انتهای این مقاله همراه ما باشین تا در مورد برخی از نماد های انگشتری  صحبت و چند مدل انگشتر شیک و ترند رو معرفی کنیم.

 

به جز حلقه ازدواج که در بالا توضیح دادیم اگه یه نفر  انگشتر در انگشت اشارش بندازه  یعنی فرد مستقل و سلطه طلبی هستش که شما باید در مقابل این فرد مراقب رفتار و گفتار خودتون باشین چون دوست داره حتما رو شما کنترل داشته باشه . پس انگشتر اشاره نماد تسلط و ریاست طلبیه!!!

البته هستن کسانی که سلطع طلب و کنترل گر هم نیستن اما دوست دارن انگشترشون رو در انگشت اشاره بندازن. پس نظریه های روانشناسی قطعی نیستن.

انگشت وسط هم نشانه مهر طلبی و خانواده دوستی هست. تقریبا شکل متداول استفاده از انگشتر در انگشت وسطه.

 

در انگشت اخر هم معمولا انگشتر های عقیق استفاده میشه یا انگشتر هایی که از سایز افتادن و دیگه اندازه دستمون نمیشن اما دوسشون داریم و نمیتونیم ازشون دل بکنیم. پس انگشت  کوچیکه اخر هم میشه نماد وابستگی و تعلق خاطر.

 

 در انگشت شست هم نباید انگشتر استفاده بشه چون نماد قوم لوط بوده که به خاطر انجام یک سری کارهای خلاف شرع و نامشروع دچار عذاب الهی شدن و استفاده از انگشتر در انگشت شست یعنی یک جور پیام و حمایت از کارهای ممنوعه. پس وجه خوبی نداره و حس مثبتی رو منتقل نمیکنه.

در این میان افرادی که در تمام انگشت های دستشان انگشتر استفاده می کنند ادمهایی هستن که کمبود توجه دارن و میخوان به هر نحوی شده جلب توجه کنن. پس اونا هم ادمهای قابل اعتماد و معتمدی نیستن. درمقابل افرادی که هیچ انگشتری در دستاشون ندارن انسان هایی خاکی و مورد اعتمادی هستن که هیچ تعلق خاطری به دنیا ندارن کلا بی خیال و راحت اند.

 

البته جنس، مدل و نوع طلاو جواهراتی که در انگشتر ها به کار میره هم میتونه یه نشونه باشه. مثلا افرادی که از طلا های ساده استفاده میکنن شخصیت ساده زیست و راحتی دارن. در مقابل اونایی که نگین انگشترشون حسابی برق میزنه یعنی دوستداران استایل ماکسیمال هستن.

 

البته نشانه ها و نمادهایی که گفته شد صرفا جنبه اطلاعات عمومی  دارد و نمیشه از روی انگشتر افراد رو قضاوت کرد.چون شخصیت انسان ها به قدری پیچیده است که نمیشه جز توجه به رفتارشون اون هارو شناخت.

 

انگشترهای ترند و بروز سال 2021 و انواع کالکشن های کمپانی های بزرگ دنیای مد و فشن در گالری ربیعی موجوده و شما میتونین هرکدوم رو که خواستین به صورت حضوری یا آنلاین خریداری کنین.

 

در مطالب بعدی برخی از انگشترهای جدید و ترند 2021 که جز آخرین مدل های انگشتر هستند معرفی می کنیم.

  • انگشتر قلبی تیفانی
  • انگشتر چین
  • انگشتر کامرون
  • انگشتر لینک
  • انگشتر امگا رزگلد
  • انگشتر ونکلیف سبز و مشکی
  • انگشتر مزین به سنگ آمتیس
  • انگشتر شنل
  • انگشتر تیفانی
  • انگشتر بی نهایت امگا
  • انگشتر کالینا
  • انگشتر رینو
  • انگشتر ژیکو

سخن پایانی: 

وبسایت آنلاین طلا گالری ربیعی انواع مدل‌های جهانی را در وبسایت موجود دارد. با مراجعه به وبسایت تمامی محصولات را می‌توانید به راحتی مشاهده و در صورت نیاز آنلاین و حضوری خریداری کنید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: