صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۱۰ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 01
کد خبر: ۹۳۸۷۴

برنامه قطعی برق زنجان ۱۱ تیر ۱۴۰۰

برنامه قطعی برق زنجان ۱۱ تیر ۱۴۰۰ اعلام شد و برنامه قطعی برق زنجان برای روز آینده را در این خبر میخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر برنامه قطعی برق زنجان ۱۱ تیر ۱۴۰۰ اعلام شد. با نزدیک شدن به فصل تابستان خاموشی ها افزایش یافته است و تولید رمز ارز یکی دیگر از دلایل قطعی برق سراسری اعلام شد. خاموشی های بی برنامه در کشور موجب اتفاقات ناگواری شد و مردم درخواست برنامه قطعی برق را از مسئولان داشتند. وزارت نیرو قطعی برق امروز و فردا را برای هر شهر جداگانه اعلام میکند که در این خبر میتوانید ساعت قطعی برق زنجان و لیست قطعی برق زنجان را برای فردا مشاهده کنید.


مردم زنجان میتوانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع برق زنجان ، با انتخاب گزینه برنامه خاموشی ، برنامه خاموشی های من را انتخاب کنند و بعد از اعتبار سنجی با وارد کردن شناسه قبض برق خود از خاموشی های جاری و برنامه ریزی شده منطقه خود مطلع شوند. سامانه برق من نیز یکی دیگر از راه های اطلاع از خاموشی های اخیر به شمار می رود و با نصب اپلیکیشن برق مردم ایران در تمامی شهر ها با وارد کردن شناسه قبض برق میتوانند جدول خاموشی های جاری و برنامه ریزی شده منطقه خود را مشاهده کنند.

این روزها شاهد آن هستیم که مدیریت بار در بحث انرژی برق در کشور در حال انجام است و افزایش دما، گرم شدن هوا و کاهش سطح آب سدها و افزایش مصرف برق، شرایط تولید برق را با مشکل مواجه کرده که برای خروج از پیک مصرف و مدیریت شبکه، قطعی برق صورت می‌گیرد.

 

با توجه به اینکه در فصل گرما، قطعی برق شرایط سختی را به وجود می‌آورد، به همین دلیل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از همه شهروندان درخواست کرد ضمن شکیبایی و در نظر گرفتن صرفه‌جویی در ساعات پیک مصرف، در صورت مشاهده استخراج غیرقانونی رمزارزها، موارد را به اداره برق اطلاع دهند تا ساعات قطعی برق کاهش یابد.

برچسب ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: