صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۳:۵۱
  • پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
  • Thursday 11 August 2022
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۵ - ۳۱ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 22
کد خبر: ۹۶۲۶۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
آخرین اخبار رتبه بندی معلمان

اجرای رتبه‌ بندی معلمان منجر به تشدید تورم می‌شود؟!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ایجاد تورم به واسطه رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوقی بازنشستگان را طبیعی دانسته است.

علیرضا شهبازی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در رابطه با موضوع افزایش تورم به دنبال اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و لایحه رتبه‌بندی معلمان داشته که به شرح ذیل است.

شهبازی بیان کرد: فضای مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و لایحه رتبه‌بندی معلمان مثبت است و به احتمال بسیار به تصویب نمایندگان برسد. مباحث تورمی این موضوعات نیز باید بررسی شود تا آثار کمتری داشته باشد.

وی ادامه داد: مجلس این پذیرش را دارد که با توجه به شرایط تحریمی و مشکلات اقتصادی و معیشتی به این دو قشر کمک کند. بحث افزایش تورم طبیعی است که وجود داشته باشد و باید با اندیشیدن تدابیری این ضرر را کاهش داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: دولت بعدی با چالش کسری بودجه مواجه است. بسیاری از درآمدهایی که پیش‌بینی شده بود توسط دولت روحانی محقق نشده است. برای مثال دولت منابع و املاکی برای فروش داشته که این کار را انجام نداده است. در 4 ماهی که از سال 1400 گذشته، دولت دوازدهم هیچ یک از اهداف مجلس را تحقق نکرده است. امیدواریم دولت جدید بعد از استقرار با هم‌اندیشی مجلس اقداماتی را برای رفع مشکل کسری بودجه سامان دهد.

شهبازی در پایان گفت: راهکارهایی برای برون رفت از وضعیت فعلی وجود دارد که تا به امروز اجراء نشده و به طور حتم توسط دولت جدید جبران می‌شود./پرسون

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
سلام‌فعلا‌که‌بدون‌اضافه‌کردن‌حقوق‌کمر‌معلمان
زیر‌تورم‌پانصد‌در‌صدی‌خم‌شده‌حالا‌بهانه
داشته‌باشید‌که‌اضافه‌برای‌دیگران‌موجب‌تورم
نمی‌شود‌ولی‌برای‌معلم‌میشود.......
حمید رصایی
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
برای همهارگاتهای دیگه اضاف شد تورم نداشت نوبت فرهنگیان که رسید تورم وکمبود بودجه امد خیلی این حرفها زشته
.
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
حقوق بازنشسته ها افزایش پیدا کرد حقوق سایر اداره ها همینطور حقوق اعضای هیئت علمی از ۴ تا بیست میلیون افزایش پیدا کرد نوبت به رتبه بندی معلما رسید تورم ایجاد شد
یک معلم
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
پس چطور وقتی به حقوق اساتید دانشگاه , قضات , کارکنان شرکت نفت و گاز , مدیران دولتی , کارکنان بانکها , پزشکان و .... افزایش نجومی اِعمال می شود , کسی حرف از ایجاد تورم نمی زند ؟؟!! ولی وقتی بحث رتبه بندی معلم بینوا مطرح می شود همه برای ایجاد تورم سینه چاک می کنند ؟؟!!!
معلمان چه گناهی کرده اند که این شغل را پیشه کرده اند ؟؟ تبعیض تا کی ِ ؟؟؟
معلم
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
باز به معلمان رسید آسمان هم به خودش نوید.
ناشناس
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
اکنون حقوق یک پرستار2 برابر حقوق یک معلم با مدرک و سابقه یکسان است. در حالی که سال گذشته تقریبا از نظر حقوق یکسان بودند.