صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۲۳
  • سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
  • Tuesday 13 June 2023
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۷ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 23
کد خبر: ۹۶۳۵۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

بازداشت رئیس بیمه سلامت آستارا به دلیل رابطه نامشروع در محل کار

بازداشت رئیس بیمه سلامت آستارا به دلیل رابطه مشروع در محل کار تایید شد و رئیس بیمه سلامت آستارا همراه با یک زن شوهردار در ساختمان اداری دستگیر شد.

به گزارش راهبرد معاصر پیمان آذریان رئیس بیمه سلامت آستارا حین رابطه نامشروع با یک خانم متاهل در محل کار است دستگیر شد جزئیات بیشتر بازداشت رئیس بیمه سلامت آستارا به دلیل رابطه نامشروع در محل کار را در ادامه این خبر می خوانید.

 

 

رئیس بیمه سلامت آستارا بازداشت شد. رئیس بیمه سلامت آستارا وقتی با یک زن شوهردار خلوت شیطانی کرده بود لو رفت. رئیس بیمه سلامت آستارا توسط مردم خشمگین و درحالیکه برهنه بود از ساختمان اداری اش بیرون کشیده شد و به شدت کتک خورد. رئیس بیمه سلامت آستارا پس از انتشار فیلم برهنگی اش و عکس های خلوتی اش با زن متاهل در محل کارش بازداشت شد بعد از این فاجعه رئیس بیمه سلامت آستارا برکنار شد.

 

قبل از تعطیلات این هفته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن مردان غیرتی آستارا مدیر فاسدی را که با زنی شوهردار در محل کارش که اداره بیمه سلامت است برهنه بیرون کشیده و در خیابان او را کتک می زنند.

بعد از افشای رابطه مدیر سابق بیمه سلامت آستارا با زن شوهردار این مدر و زن به پلیس معرفی شدند و خبرنگار رکنا در تماس با مقام آگاه قضایی در استان گیلان در جریان بازداشت مدیر بی آبرو و زن شوهردار قرار گرفت.

 

برکناری رئیس بیمه سلامت و انتصاب جدید 

 بر اساس حکمی از سوی دکتر محمدی، مدیرکل بیمه سلامت گیلان ، رستم بادپر به سمت سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان بندر آستارا منصوب شد.در متن این حکم آمده است: جناب آقای رستم بادپر ، با توجه به حفظ سمت فعلی تا اطلاع ثانوی به عنوان سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان بندر آستارا منصوب می شوید .امید است با استعانت از خداوند بزرگ واستفاده از ظرفیت های شهرستان با هماهنگی مسئولین محترم مربوطه درانجام امور محوله موفق وموید باشید ./رکنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
ناشناس
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
ناشناس محترم به حرفهایی که زدی مطمین ؟! می تونی همین جا قسم بخوری. من کاملا خانواده دو طرف را می شناسم. آیا برای کسی که وضو می گیره و در محل اداره نماز می خونه و بعد زنا می کنه، توجیهی داری. می دونی همین آقا بدون اینکه آزمونی داده باشه و زحمتی کشیده باشه بعد از بازنشستگی پدرش و به جای پدرش در اداره بیمه سلامت با پارتی استخدام شده. و از بدو استخدام هم رییس بوده. آیا ما این همه شهید و جانباز دادیم که همچین ادم هایی بیان سر کار. می دونی الان همین شخص با نفوذی که در ارگان های دولتی داره می خاد برگرده سر کار و داره زندگی عادیش را با زن و بچه اش می کنه. زنش طلاق هم نگرفته و احتمالا به شوهرش هم افتخار می کنه که زندگی یک خانواده محترم را بهم زده. می دونید شوهر اون خانم بی حیا از فرهیختگان علمی کشوره و در سن پایین به درجه پروفسوری نایل شده. نه عزیز من نگران خانواده اون آقا نباشید. با افتخار بهتر از گذشته زندگی خودشون را دارند. زندگی شوهر و بچه های اون زن بی حیا به باد رفته…..
دلسوزان و طرفداران اون آقا نگران نباشند امیدوارم خبر بازگشت به کارش را ،هر چند حکمشون زنا هست، احتمالا در یک پست بالاترو بشنوید تا نگرانیتون برطرف بشه. ایشان بهتر از قبل فعالیت های مجازی خودشو هم داره و پیجش payman.az2009 می باشد.
میهن
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
برای این جور اشخاص که در این وضع گرفتار میشن،فوق العاده،احترام قائلم.
هموطن
۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
کار اون دو نفر وحشتناک بوده، مخصوصا زنه چون می شناسمش و اصلا زن سالمی نبود ولی اینطور بی آبرو کردن خیلی زشته و مطمئنم همه اون مردم خودشون به شدت بدکاره هستن و فقط فیلم بازی کردن
ناشناس
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۰
واقعا برا مردم متاسفیم .خب دانسته و ندانسته اشتباه کردن قبول وجزای این کارشونم میدادن چه از لحاظ قانونی چه درآخرتشان.قرار نیست همچین کاری مردم داشته باشن. همونایی که فیلم برداشتن ایا تابه حال اشتباه نکردن ،امکان نداره روزی خدا جلوشون نزاره .
فقط بدونین روزگار خیلی سخت انتقام میگیره.
زهرا محمدی
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
بنام خدا
اگر چه کار این مدیر بسیار زشت و قبیح بوده و می بایست مجازات درخور خودش را داشته باشد ولی کار مردم از اون قبیح تر بوده و مصداق تشیع الفاحشه می باشد اون مردم حق نداشتن این شخص رو ب این صورت در ملا عام رسوا کنن و بدتر اینکه فیلم بگیرن و پخش کنند .واقعا اگر خدا می خواست هر کدام از ما را رسوا کند دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شد ...
هموطن
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
کار مردم مغایر قوانین انسانی و اسلامی. واقعا متاسفم واسه این جماعت بیشعور. اینه که انسان از حیوان هم پست تر میشه. اون دونفر یه اشتباه کاری انجام دادن خب مردم حق ندارن خودشون اینطور بیشرمانه مجازات کنن. خدا از سر تقصیرات ما بگذره. که ندانسته ابروها میبریم. بدون اینکه به پیامدش فکر کنیم. اون افراد کارشون بسیار بدتر و رقت انگیز تر از رییس بیمه بوده. اصلا آدم نیستن حتی حیف اسم حیوون .