صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۲:۲۲ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 27
کد خبر: ۹۶۸۳۰

جزئیات واکسیناسیون معلولان از اواسط مرداد

با اعلام وزارت بهداشت واکسیناسیون معلولان از اواسط مرداد در خانه انجام می شود.

به گزارش راهبرد معاصر یکی از مسئولان وزارت بهداشت اعلام کرده است واکسیناسیون معلولان شدید از اواسط مرداد 1400 آغاز می شود. این واکسیناسیون مربوط به معلولانی است که شدت معلولیت بالایی دارند و بی تحرک هستند. واکسیناسیون این معلولان در منازل انجام خواهد بود. با پایان این طرح واکسیناسیون سایر معلولان هم برنامه ریزی می شود.

آغاز واکسیناسیون معلولان

معاون بهداشت وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی از آغاز واکسیناسیون کرونا برای افراد دارای معلولیت مقیم در منازل از نیمه مرداد ماه جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل،علیرضا رییسی با اعلام این خبر گفت:تا اواسط مرداد ماه جاری تفاهمنامه وزارت بهداشت با سازمان بهزیستی کشور عملیاتی می شود و واکسیناسیون آن دسته از معلولانی که در منازل هستند اجرا می‌شود.

وی افزود:این طرح در حال حاضر تنها برای معلولانی است که شدت معلولیت بالایی بر اساس درجه‌بندی‌های انجام شده از سوی سازمان بهزیستی دارند و بی‌تحرک هستند. همچنین در پایان این طرح، واکسیناسیون سایر معلولان هم برنامه‌ریزی خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر واکسیناسیون جانبازان بالای ۵۰ درصد هم به پایان رسیده است و بیشتر آنها در اولویت‌های گروه سنی قرار داشتند که تا کنون مشمول واکسن بودند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: