صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 15
کد خبر: ۹۸۸۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

زمان آزمون جامع جبرانی دانشگاه فرهنگیان برای جاماندگان

آزمون جامع جبرانی دانشگاه فرهنگیان برای جاماندگان، ۱۲ شهریور برگزار می شود.

به گزارش راهبرد معاصر آزمون جامع جبرانی دانشگاه فرهنگیان برای جاماندگان، ۱۲ شهریور برگزار می شود. جاماندگان آزمون جامع جبرانی دانشگاه فرهنگیان با گروه دوم در آزمون شهریور ماه شرکت کنند. به گفته رضا کچوئیان، دبیر ستاد برگزار کننده آزمون های دانشگاه فرهنگیان خطاب به آن تعداد افراد مشمول که بنا به دلایل مختلف موفق به شرکت در آزمون صبح امروز نشدند، تصریح کرد: این افراد هم می‌توانند با گروه دوم در آزمون شهریور ماه شرکت کنند.

زمان آزمون جامع جبرانی دانشگاه فرهنگیان

نتایج آزمون پایانی جامع، قبل از پایان ماه جاری برای آگاهی عموم شرکت کنندگان از طریق سامانه آزمون دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

حدنصاب نمره قبولی شرکت کنندگان در آزمون پایانی جامع، عدد ۶۵ درصد است یعنی کسب ۶۵۰ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز.

افرادی که نتوانند در این آزمون نمره لازم را برای گذر موفقیت آمیز از آزمون کسب کنند و یا افراد مشمول که بنا به دلایل مختلف موفق به شرکت در این آزمون نشدند، می‌توانند با گروه دوم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در آزمون ۱۲ شهریورماه به عنوان آزمون جبرانی، شرکت کنند.

بعد از اعلام قطعی نتایج زمانی مشخص برای ثبت اعتراض این افراد در سامانه مربوطه اختصاص خواهد یافت.

زمان دقیق اعلام نتایج قطعی آزمون و همچنین ثبت اعتراض احتمالی برخی از شرکت کنندگان در آزمون پایانی جامع، طی خبرهای بعدی از طریق سایت اصلی دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
خدایا تا کی ماباید بازیچه دست یه عده شیاد ودروغگو باشیم ببینید که چند ماه بازنشستگان روسرکار گذاشتند وهرروزوعده امروزوفردا می دهند .طلبکارداشتم قسط بانک بدهکار بودم .چقدر خجالت کشیدم .