زمان اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان 1400-راهبرد معاصر

زمان اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان 1400

زمان انتشار اسامی معرفی شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان هقته اول شهریور ماه خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 13
کد خبر: ۹۸۵۵۳

به گزارش راهبرد معاصر پذیرش در دانشگاه فرهنگیان بر خلاف اکثر دانشگاه های سراسری علاوه بر آزمون کتبی، مرحله مصاحبه را نیز دارد. سازمان سنجش برای تمامی داوطلبان حاضر در جلسه کنکور، کارنامه ای حاوی وضعیت علمی منتشر و متقاضیان می توانند بر این اساس برای انتخاب، کد رشته محل های مورد علاقه خود و دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند.پس از برگزاری مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری، علاقمندان به تحصیل در این دانشگاه منتظر انتشار لیست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان هستند تا در صورت قبولی، خود را برای مرحله دوم این رقابت تنگاتنگ یعنی شرکت در جلسه مصاحبه آماده کنند. زمان انتشار اسامی معرفی شدگان رشته های دارای شرایط خاص از جمله دانشگاه فرهنگیان در « هفته اول شهریور ماه» از سایت سنجش و آموزش کشور خواهد بود. 

 

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان

 

سازمان سنجش بعد از بررسی کارنامه علمی و فرم انتخاب رشته هر یک از علاقمندان این دانشگاه، اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت را بر روی سایت خود به نشانی sanjesh.org منتشر می کند. داوطلبانی که در این مرحله پذیرفته شدند، می توانند در زمان مقرر نسبت به حضور در جلسه مصاحبه اقدام نمایند. به دلیل اهمیت اطلاع از زمان و نحوه مشاهده اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان 1400، در ادامه جزئیات آن به صورت کامل بررسی شده است.

 

زمان اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان 1400

 

زمان انتشار اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان ۱۴۰۰

معمولا سازمان سنجش چند روز بعد از پایان مرحله انتخاب رشته، لیست اسامی معرفی شدگان دعوت به مصاحبه دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی را منتشر می کند تا داوطلبان از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود برای مرحله مصاحبه آگاه شوند.سال گذشته نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان همزمان با نتایج رشته های رشته های متمرکز با شرایط خاص، در تاریخ 14 مهر ماه و از طریق سایت sanjesh.org منتشر می شود. هنوز زمان اعلام نتایج اولیه دانشگاه فرهنگیان مشخص نیست، اما پیش بینی می کنیم اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان 1400 در مرداد ماه اعلام شود.

 

مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

 

چند نکته روانشناسی در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان



در ابتدا برای تغییر زبان بدن باید نسبت به آن هوشیار باشید. به طرز نشستن، ایستادن و چگونگی بکارگیری دست ها و پاهایتان و آنچه که در هنگام مصاحبه با فردی انجام می دهید دقت داشته باشید.

پاها و دستانتان را به حالت ضربدری قرار ندهید. احتمالا شنیده اید که نباید دست به سینه بایستید چرا که ممکن است از شما ظاهری تدافعی یا محافظه کار ارائه دهد. این مساله در مورد پاهایتان نیز صدق می کند پس پاها و دستهایتان را ضربدری نگذارید.

ارتباط چشمی داشته باشید اما خیره نشوید.در میان افرادی که مخاطب شما هستند با همه آنها ارتباط چشمی داشته باشید تا رابطه به تری را بوجود آورده و متوجه شوید که ایا آنها به صحبت های شما گوش می دهند یا نه؟ البته برقرار کردن بیش از حد تماس چشمی ممکن است باعث ناراحتی افراد شود. هنگامی که دیگران مشغول صحبت هستند. سرتان را به نشانه تأیید تکان دهید. هرچند دقیقه یکبار سرتان را به نشانه تایید حرکت داده تا نشان دهید که به سخنان طرف مقابل گوش می دهید. اما مواظب باشید که در انجام آن زیاده روی نکنید.

خم نشوید، صاف بنشینید. اما در یک حالت آرام، نه به صورت هیجان زده. کمی به سمت جلو متمایل شوید، البته نه خیلی زیاد.

اگر قصد دارید که علاقمندیتان را به سخنان طرف مقابل نشان دهید، به طرف او کمی متمایل شوید. در صورتی که می خواهید نشان دهید که دارای اعتماد به نفس بوده و آرامش دارید کمی به سمت عقب متمایل شوید.

لبخند بزنید. به صورتتان دست نزنید. این حالت ممکن است موجب شود که دستپاچه به نظر برسید و برای مخاطبانتان ایجاد حواس پرتی می کند.

سرتان را بالا نگه دارید.چشمانتان را به زمین ندو زید. این حالت باعث می شود که شما نامطمئن یا کمی ناکام جلوه کنید.

سر خود را به سمت بالا و صاف قرار داده و چشم هایتان را در مقابل افق نگه دارید

حرکاتتان را کمی آرامتر کنید. بی قراری نکنید.

در تمام موقعیت ها حرکاتتان را از بی نظمی رها کنید. سعی کنید آرام باشید و حرکاتتان را کندتر کرده و بر روی آنها تمرکز کنید

از دستانتان با اطمینان بیشتری استفاده کنید.

دستانتان را جهت شرح موضوعی یا بیان اهمیت نکته ای که تلاش می کنید تا آن را ارائه دهید بکار ببرید.

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار